Avatar billede skumbaq Nybegynder
08. januar 2003 - 08:50 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

15 point til Danke

5 min efter fandt jeg svaret her

http://www.sslug.dk/linuxbog/admin/bog/saette-tid.html

Så jeg brugte ikke dankes svar til noget da jeg fik en fejl da jeg kun skrev date

Men jeg bøjer mig for admin og giver danke sine 15 point.
Avatar billede skumbaq Nybegynder
08. januar 2003 - 08:57 #1
Eller det er selvfølgelige ikke en fejl date viser hvad dato og klokken er !
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2003 - 11:19 #2
hvilket spørgsmål henviser du til???
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
08. januar 2003 - 11:20 #3
Avatar billede dank Nybegynder
08. januar 2003 - 22:52 #4
NAME
      date - print or set the system date and time

Dette er fra første linie af date man
Avatar billede dank Nybegynder
08. januar 2003 - 22:52 #5
skal jeg oversætte for dig?
Avatar billede dank Nybegynder
08. januar 2003 - 22:53 #6
Du fik kommandoen + link til manualsiden. Svaret var korrekt.
Avatar billede skumbaq Nybegynder
09. januar 2003 - 11:52 #7
Jeg siger heller ikke at du svaret forkert !

Jeg forstod bare ikke dit svar, og brugte det ikke til noget !

Efter min mening bør man kun betale point for de svar man bruger
Avatar billede dank Nybegynder
09. januar 2003 - 12:07 #8
jeg forstår virkeligt ikke du gider... Du tror stadig det er et spørgsmål om disse sølle 15 point. Det rækker langt dybere end dette.

Iøvrigt kan jeg fortælle dig at jeg har modtaget mails fra flere af de rigtigt aktive i disse kategorier. Jeg tror du skal kigge "længere" i fremtiden efter svar fra dem som virkeligt ved noget om linux i disse kategorier.

Held & lykke og behold du bare dine sølle 15 point hvis de betyder så meget for dig.
Avatar billede dank Nybegynder
09. januar 2003 - 12:08 #9
skumbaq > /dev/null
Avatar billede skumbaq Nybegynder
09. januar 2003 - 13:44 #10
Jeg synes bare at jeg burde forklare min handling

Du har en mening, jeg har en anden

Det er der vel ingen grund til at blive sur over.

Jeg mener Jesus krist, du har været ved at bande min ip og nu opfordre du andre til ikke at svare på mine indlæg i fremtiden, det synes jeg er lidt voldsomt når det drejer sig om 15 point.

Lukker om 2 dage hvis du skulle gå hen skifter mening eller andre ting skulle kommer på tale.
Avatar billede dank Nybegynder
09. januar 2003 - 13:56 #11
how.. jeg opfordrer ingen til noget som helst. Jeg fortæller bare at der er kommet nogle mail fra folk der har samme mening som mig.

Luk du bare dette spørgsmål.. jeg vil ikke have dine point.
Avatar billede skumbaq Nybegynder
09. januar 2003 - 16:11 #12
Jeg tror bare vi lukker her, ellers for det aldrig ende.