Avatar billede laz Nybegynder
08. januar 2003 - 05:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ingen markering = OnDragStart ?

Hejsa

Jeg sidder lige midt i en webside, og kan simplethen ikke huske hvad jeg skal skive i body tagget, for at man ikke kan markere på siden.
Mener at huske det var noget med OnDragStart="Return false"

Håber i kan hjælpe

/LAZ
Avatar billede laz Nybegynder
08. januar 2003 - 05:39 #1
når vi nu er igang, så hvordan får man højre musseklik til også at "retun false" altså så der slet ikke sker noget... er det ikke noget med on event button 2 ="return false" eller noget lign...

Tror også snart jeg skal iseng istedet for det her.. klokken er jo 5:46
/LAZ
Avatar billede boris Mester
08. januar 2003 - 06:25 #2
Du er på rette spor. Du kan prøve med:
<body oncontextmenu="return false" onselectstart="return false" ondragstart="return false">
Men det er stadig muligt at se kilden (koden) ved hjælp af view -> source fra menuen.
Avatar billede laz Nybegynder
08. januar 2003 - 06:55 #3
boris > det er jeg klar over, men det var nu heller ikke derfor jeg skulle bruge det =)

Men tusind tak for hjælpen...
her er dine point =)

/LAZ
Avatar billede boris Mester
08. januar 2003 - 07:13 #4
Tak for point!