Avatar billede no_doubt Nybegynder
07. januar 2003 - 21:24 Der er 13 kommentarer og
3 løsninger

slik online

Når man nu kan købe pizza og mad online kan man så også få slik og godter... ligger med hjernerystelse og må ikke gå nogen steder såå derfor.
Avatar billede ullum Praktikant
07. januar 2003 - 21:25 #1
så har du slet ikke godt af slik
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. januar 2003 - 21:26 #2
Avatar billede thesurfer Nybegynder
07. januar 2003 - 21:27 #3
Der er ikke rigtigt nogen forretning i at sælge slik online, da en pose kan koste så lidt som 10 kr..

Det koster for meget at køre slikket ud, som man gør med en pizza.

.. vil jeg mene..

God bedring,
theSurfer.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
07. januar 2003 - 21:28 #4
jov, men kan ikke huske den mere! fandt engang en MEGET besøgt slik-side ved at søge på chart.dk men kan ikke huske hvad jeg søgte efter mere! :( sorry
Avatar billede layer Nybegynder
07. januar 2003 - 21:31 #5
Ring til din lokale kiosk, supermarket, tankstation, bluckbuster eller slikbutik - hør om du ike kan få leveret nogle kilo slik for et beskedent beløb... Men jeg tror du skal købe en del eller betale meget for leveringen, men prøv det!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. januar 2003 - 21:33 #6
KOm med din adresse, så finder vi da en her fra eksperten som bor i nærheden, og så kommer der express bud
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
07. januar 2003 - 21:38 #7
fdb´s brugser leverer varer ud
Avatar billede no_doubt Nybegynder
07. januar 2003 - 21:41 #8
skal jo have NU *g* er fra Fredericia.
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
07. januar 2003 - 21:43 #9
har du ikke en rar nabo du kan ringe til som kan løbe ned på hjørnet efter noget
Avatar billede layer Nybegynder
07. januar 2003 - 21:54 #10
Avatar billede layer Nybegynder
07. januar 2003 - 21:55 #11
næææ, www.script.dk
Avatar billede no_doubt Nybegynder
07. januar 2003 - 22:03 #12
hvad laver du layer..

claus.. nej sorry
Avatar billede layer Nybegynder
07. januar 2003 - 22:12 #13
forkerte spg jeh'g skrev i... sorry
Avatar billede kartolux Nybegynder
07. januar 2003 - 23:40 #14
Få familie eller venner til at komme med lidt rare sager  :0)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
07. januar 2003 - 23:43 #15
no_doubt>>men hjernerystelse bør du vel ikke bryde hjernen med js :)
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
08. januar 2003 - 09:30 #16
er det overhovedet godt og sidde foran skærmen det belaster man da øjnene af ??

har det noget og sige i hans tilfælde ??