Avatar billede koxxxx Nybegynder
25. oktober 2000 - 09:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

menu ?

Hej Der.

Er der en som kan hjælpe mig med med at lave en menu, den skal indeholde en liste over mine programmer og spil.
Avatar billede davsclaus Nybegynder
25. oktober 2000 - 17:50 #1
Går opgaven mere ud på at få lavet menuen?
End at det går at det skal laves i Java?

For hvis det første, så kan du jo lave det i en desktop database, ala Access. Eller en HTML side.

Hvis det skal laves i Java, så er det jo mange ting at tage stilling til:
- hvordan skal data\'erne persisteres (gemmes)
- hvordan skal brugergrænsefladen være
- administrationsdel, så du kan indtaste nye programmer osv.

osv.
Avatar billede mortifer Nybegynder
25. oktober 2000 - 22:31 #2
skal det være en menubar eller bare en menu bestående af en listbox eller ligende?
Avatar billede koxxxx Nybegynder
13. januar 2001 - 14:01 #3
hmmm
Avatar billede mortifer Nybegynder
15. januar 2001 - 22:36 #4
Det tog sq lang tid at svare :)