Avatar billede EIHP Juniormester
07. januar 2003 - 16:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

MSN messenger og away...

Når jeg skriver til en af dem, jeg snakker med...
For jeg en away besked tilbage...
Hvordan laver man den???
Avatar billede pfp Nybegynder
07. januar 2003 - 16:47 #1
Det skal laves med Messenger Plus.

Hent det her:
http://www.patchou.com/msgplus/download.htm
Avatar billede aaen Nybegynder
07. januar 2003 - 16:48 #2
Den virker dog ikke til den nye version af Messenger endnu.......
Avatar billede pfp Nybegynder
07. januar 2003 - 16:49 #3
Nej det er korrekt, det skal være en version 4.x
Avatar billede speedy Nybegynder
07. januar 2003 - 16:53 #4
Men den nye version som virker i Messenger 5.0 skulle komme i en beta-version i dag eller i morgen...

/SpEeDy
Avatar billede EIHP Juniormester
07. januar 2003 - 16:57 #5
Okay
Avatar billede EIHP Juniormester
07. januar 2003 - 16:57 #6
Takker
Avatar billede EIHP Juniormester
07. januar 2003 - 23:40 #7
DEn virker fint i 5.2...
Men der er ikke noget away system...
Eller, så kan jeg bare ikke finde det...
Avatar billede speedy Nybegynder
08. januar 2003 - 00:03 #8
Den er MEGET begrænset i version 5.0 så vent til betaen udkommer snarest :)

/SpEeDy
Avatar billede cborg Nybegynder
08. januar 2003 - 04:22 #9
Det du formentlig søger er Trillian. Et genialt chat-system, der kombinerer både MSN messenger, Yahoo Messenger, IRC, icq i en. Den har en smart away-mode, hvor du kan lave din egen 'away-meddelse'. Trillian kan fås på www.trillian.cc
Avatar billede spawn112 Nybegynder
03. april 2004 - 13:47 #10
HejZa mÆ j3r...

MSN Plus sucker maXXX!....fyldt med spyware !!...

...er bestemt ikke noget at have på sin com !

Jeg søger oxo et awaysystem til msn UDEN plus...ved ik om det findes?!
Avatar billede speedy Nybegynder
04. april 2004 - 09:01 #11
spawn>>Messenger Plus! er IKKE fyldt med spyware. Under installationen får du selv lov at vælge om der skal installeres et sponsorprogram eller ej. Dette har intet med spyware at gøre.

selvfølgelig findes der da away-systemer uden plus, men det gider jeg da ikke at lede efter når man har Plus! uden problemer.