Avatar billede itastu Nybegynder
07. januar 2003 - 16:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

brænding

jeg har en audio cd som jeg så ville brænde over, men jeg fik en buffer fejl, og brændingen blev afbrudt!
det er et nyt fænomen for mig :-) min brændersoftware, kører som smurt, jeg har siden hen brændt almindelige datafiler, uden fejlmeldinger...men den Audio CD, den vil ikke!!
er der nogen med et godt råd?
Venlig hilsen Itastu
Avatar billede niceday Nybegynder
07. januar 2003 - 16:31 #1
Det kan være fordi du brænder som image, hvilket betyder at den lagre hele CD'en ned på din harddisk - der er måske ikke plads nok?
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
07. januar 2003 - 16:38 #2
Hvis du ikke laver en image først så prøv det.
Som sidste muglighed prøv der at rippe den over på computeren i wav format og brænd derefter.
Avatar billede peet-49 Novice
07. januar 2003 - 16:47 #3
Du skal huske, at sætte brændehastigheden, så den passer til dine skiver, ellers giver det buffer underrun.
Avatar billede knoc-turnal Nybegynder
07. januar 2003 - 17:52 #4
Hvor hurtig kan kilde cd drevet læse lyd? Og hvor hurtig skriver du med?
Er cd'en ridset?
Kopier du "on the fly" eller laver et image?
Avatar billede itastu Nybegynder
12. januar 2003 - 12:14 #5
Hej med jer
undskyld den lange tid, inden jeg svare (lagde mig lige med århundredes største snue)
I skal alle sammen have mange tusind tak for de gode råd :-)
Venlig hilsen Itastu