Avatar billede sv_bb Nybegynder
07. januar 2003 - 16:13 Der er 3 kommentarer

stand-alone DVD player & computeren

Hey!

Jeg tænkte på, om der var en person som kunne skrive en lille guide til, hvordan man connecter sin stand-alone DVD player til sin computer.

Det jeg vil er at connecte den til min computer, hvorefter jeg kan se dvd film med min monitor. Mit fjernsyn er gået sig en tur, så derfor ville det være yderst rart hvis det kunne lade sig gøre.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2003 - 16:21 #1
Har du en video-indgang i din PC? Ellers bliver det jo svært...
Avatar billede sv_bb Nybegynder
07. januar 2003 - 16:22 #2
Ja det har jeg :-)
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2003 - 16:36 #3
ok, hvilken?

Det er jo blot at kaste et passende kabel ind mellem DVD og PC, med S-VHS, Composite eller SCART alt efter hvad du har af muligheder.