Avatar billede solarian Nybegynder
07. januar 2003 - 16:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Harddisk

Jeg har 2 harddiske i min pc, den ene kan jeg sagtens komme ind på men ikke den anden. XP viser at harddisken er der i "Device Manager" og at den virker korrekt og det hele, men den vises stadig ikke i "My computer" jeg har prøvet at slette den og fået den indstalleret igen men stadig uden at den vises.
Jeg kan desuden sige at harddisken virker udmærket under Win98.
Så hvad gør jeg nu for at få den vist og så jeg kan bruge den??
Avatar billede jensendk Nybegynder
07. januar 2003 - 16:08 #1
Kan du se den i disk manageren? Og hvilke partitioner kan du se på disken?
Avatar billede realize Nybegynder
07. januar 2003 - 16:10 #2
Er det FAT 16 eller 32?
Avatar billede dennism Nybegynder
07. januar 2003 - 16:12 #3
solarian >>

Nu har du vel husket at formatere harddisken, ik!?
Avatar billede solarian Nybegynder
07. januar 2003 - 16:38 #4
FAT32

Hvis den ikke var formateret ville det være lidt svært at bruge den i Win98
Avatar billede dennism Nybegynder
07. januar 2003 - 16:47 #5
Jo.. Det kan du have ret i! :)
Det havde jeg lige overset!..
Avatar billede hpg Nybegynder
07. januar 2003 - 19:56 #6
Hvilken harddisk er der tale. Fabrikat ?
Avatar billede solarian Nybegynder
08. januar 2003 - 01:01 #7
God ide :)
Det er en IBM DeskStar 46GB
Avatar billede solarian Nybegynder
27. oktober 2003 - 18:20 #8
.