Avatar billede talbodahl Nybegynder
07. januar 2003 - 15:00 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Vudér denne side

Hej Eksperter..

Vil i lige vudere denne her side for mig:
www.sdn.1go.dk
(Konstruktiv kritik modtages) :)
Avatar billede morten_leth Nybegynder
07. januar 2003 - 15:04 #1
den er ok.... eller det man kan se er ok.... der er ikke så meget man kan se endnu.. men den er overskuelig, og nem at finde rundt i (det man kan se vel og mærke)
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2003 - 15:06 #2
det giver da ingen mening at lave indholdet på billeder??
Avatar billede thesqunk Nybegynder
07. januar 2003 - 15:07 #3
Siden har et fedt design, men ville jeg nok rykke top-banneret over så det sidder lige ovenover boksen nedenunder. banneret gir et godt førstegangs indtryk.

/squnk

PS. Husk at siden i øjeblikket hedder "Ny Side2"
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. januar 2003 - 15:07 #4
Som morten_leth er lidt inde på er det lidt svært at vurdere siden når der ikke rigtig er noget indhold.

(1) Er det meningen at man skal kunne tage fast ved scrollbaren, og rykke den frem og tilbage. Du skal bruge noresize for at undgå dette

(2) Ellers en meget enkel side, måske lidt for minimalistisk efter min mening,

(3) Brug nogle farver til at live siden op.
Avatar billede talbodahl Nybegynder
07. januar 2003 - 15:08 #5
Men har i en idé til en baggrund ?!
Avatar billede talbodahl Nybegynder
07. januar 2003 - 15:09 #6
jacbocluasen.. hvordan sagde du jeg gjorde det ?!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. januar 2003 - 15:13 #7
I dit frame set skrive du bla.:

  <frame name="nederst" scrolling="no" noresize target="indhold" NOsrc="bund.htm">

Men du bruger ikke funktionen noresize i dem ovenfor, hvilket du skal. Det gør nemlig at man ikke kan rykke rundt på de forskellige frames
Avatar billede talbodahl Nybegynder
07. januar 2003 - 15:20 #8
Mange tak .. jakobclausen.. du skal nok få nogle point.. Men nogle der har en idé til en baggrund ?!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. januar 2003 - 16:31 #9
takker for point