Avatar billede mrmatrix Nybegynder
07. januar 2003 - 13:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flash vises ikke?

Når jeg på computer 1 (XpPro) ser på siden XYZ kan jeg fint se det flashbanner som den har, men med computer 2 (XpHome - ny computer) bliver browseren ved med at prøve at hente banneret - uden held.

Jeg har installeret flash-player fra macromedia og jeg kan godt se flash på andre sider, så computer 2 opfører sig kun underligt på siden XYZ
Avatar billede marsk Nybegynder
07. januar 2003 - 13:56 #1
XYZ.???
geninstaller windows og så la' den selv installere flash-player når du går ind på siden!

- MarsK
Avatar billede mrmatrix Nybegynder
07. januar 2003 - 14:10 #2
ehh jeg tror underligt nok ikke lige jeg geninstallere windåse pga et flashbanner der ikke kan vises...
Avatar billede mrmatrix Nybegynder
07. januar 2003 - 14:36 #3
jeg laver dem om til jpgs.
Avatar billede marsk Nybegynder
07. januar 2003 - 15:20 #4
bare et forslag fordi man ik må se siden!!

- MarsK