Avatar billede friiser Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:34 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hvad syntes i ?

Hej

Jeg arbejder på et nyt design til www.cosmorejser.dk og har lavet dette http://www.quality4u.dk/cosmo/

hvad syntes i kontra www.cosmorejser.dk

Hvad skal der til,...

~friiser~
Avatar billede polaris2000 Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:39 #1
øøhh...lidt grafik og indhold :-)

Farverne og grafikken er GOD, men jeg vil se hvordan du præsentere indholdet inden jeg vil gi min dom.

Polaris2000 /last project http://www.tumc.dk/adsl
Avatar billede friiser Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:57 #2

er teksten for lille ?

Avatar billede sawimi Nybegynder
24. oktober 2000 - 23:06 #3
hejsa- ja jeg kan godt lide din side, måske du skulle blande side 1 og 2 lidt, tag logo med, fjern det turkise og også dit lysglimt.. en hjemmeside af den art skal ose af stemning af ro eventyr og oplevelser- eller tager jeg fejl? det kan man allerede ane nu

8o)
Avatar billede denboj Nybegynder
25. oktober 2000 - 01:11 #4
den du selv har lavet er meget flottere end den anden - der er for mange hakker i skriften og grafikken på den gamle. Den virker også lidt kluntet i det - hvis du kan holde stilen i den nye når undersiderne kommer på så er du godt på vej
Avatar billede snedled Nybegynder
25. oktober 2000 - 03:08 #5
Så vidt jeg kan se er logoet/overskriften det eneste du har lavet endnu, og ja, det er flottere. - Men sæt tekst og links ind og sig til igen...

/snedled
Avatar billede powell Nybegynder
25. oktober 2000 - 08:11 #6
Jeg syntes ikke at det er nok motercykel over siderne, skal de reprecentere en mc tur, skal der også være noget i denne tur, som passer med symbalik til motercykler.

Derudover, tager du ikke højde for at, handikapede og svagtseende personer skal kunne se din hjemmeside.

Designet du har er et udemærket udgangspunkt. Men det mangler information om hvem i er, hvad i ønsker, hvem skal læseren være, hvem skal havde de informationer i sender ud, osv?
Avatar billede rfogh Nybegynder
25. oktober 2000 - 17:16 #7
Q4U.dk/cosmo:
<title>Ny side 1</title>

...det holder ikke...
Avatar billede friiser Nybegynder
25. oktober 2000 - 17:43 #8
rfogn...

jeg har bare lagt den op på en underside for at kunne se den der for ligger den som et under bib. for www.quality4u.dk
Avatar billede rfogh Nybegynder
25. oktober 2000 - 18:28 #9
Derfor kan du jo godt lave en titel på siden :o)
Avatar billede friiser Nybegynder
25. oktober 2000 - 18:58 #10
Det er hermed gjort...
Avatar billede rufio Nybegynder
30. oktober 2000 - 14:56 #11
Dit nye design er flot. Ja din skrift er for lille, det er jo en væsenlig del af budskabet! Ikke mindst så er overskriften/loget \"cosmo rejser\" for lille... ellers flot flot
Avatar billede flax Nybegynder
07. november 2000 - 05:27 #12
Ja, den orange passer godt.. stadig lidt utydelig.

Lav da noget billede behandling på det billede!
Gør det lidt mere rundt

Klart flottere end det forrige design!
Men igen kan de ikke sammenlignes! -\'g\'

Held og lykke
Avatar billede rfogh Nybegynder
07. november 2000 - 15:17 #13
friiser>> titel: op = på ;o)
Avatar billede friiser Nybegynder
07. november 2000 - 21:07 #14

Prøv at kigge på en andet design jeg har lavet

www.quality4u.dk/cosmo/cosmo

~friiser~
Avatar billede rfogh Nybegynder
08. november 2000 - 07:26 #15
Det første er bedst... Gode farver m.m.
Du må ikke skære hovederne væk, så man kun kan se det halve... Enten skal hele hovedet væk, eller også ingenting... Men prøv med farverne fra den første side....(den gule i stedet for den hvide)
Avatar billede friiser Nybegynder
17. november 2000 - 05:43 #16

jEG STARTER LIGE SPØRGSMÅLET OP IGEN MED FLERE POINTZ, DA JEG HAR LAVET DET HELDT OM...