Avatar billede morell Nybegynder
07. januar 2003 - 08:47 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hvilekn MP3 afspiller? (max 2.000 kr.)

Jeg står og skal til at købe en bærbar mp3 afspiller jeg har ca. 2000 kr. Hvad skal jeg vælge? Den skal helst ikke veje for meget da det er til løb, og jeg ville gerne have nogle indbyggede genopladelige batterier.

Mvh.
Asbjørn Morell.
Avatar billede gizp Nybegynder
07. januar 2003 - 08:54 #1
Vil det ikke være dumt at købe en np3afspiller når du ikke må lægge musik over på!!
/gizp
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. januar 2003 - 08:56 #2
gizp > er du ikke lidt dum ;D
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. januar 2003 - 08:56 #3
desværre koster en ipod mere end 2000 ... ellers ville jeg have anbefalet den.
Avatar billede morell Nybegynder
07. januar 2003 - 08:57 #4
gizp doh! Har du levet i en hule de sidste 8 år?
Avatar billede morell Nybegynder
07. januar 2003 - 08:58 #5
har kigget på en ipod.. den mindste koster 3200 kr. på edbpriser + at jeg skal have købt et firewire kort til 400 kr. Det bliver for dyrt.
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. januar 2003 - 09:01 #6
sådan en her ser oxo nice ud
Archos Jukebox 6000
Memory: 2MB
Harddrive Capacity: 6GB (100H Music 128Kbps)
Standard: Mp3
LCD
Drag & Drop Files
Accessories: Stereo Headphones / Batteries / Cable / Case
Interface: USB
Size: 115 x 82 x 34mm
Weight: 290g
Warranty: 2 Years
Avatar billede morell Nybegynder
07. januar 2003 - 09:02 #7
>loadet Nu ved jeg ikke lige hvad den Archos Jukebox koster, men den er for tung! Jeg løber nogle gange i 4 timer. Den må ikke veje ret meget.
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. januar 2003 - 09:12 #8
ok
Avatar billede mosse Novice
07. januar 2003 - 17:50 #9
Hej Asbjørn

Du skal finde en forretning, der har Philips/ Nike´s nye program. De har udviklet en serie specielt til aktivt brug. En MP3 koster 1795,- m. 64 Mb

Den er fed - og spændes på din arm - og vejer intet
Avatar billede mosse Novice
07. januar 2003 - 17:52 #10
Hej Asbjørn

Du skal finde en forretning, der har Philips/ Nike´s nye program. De har udviklet en serie specielt til aktivt brug. En MP3 koster 1795,- m. 64 Mb

Den er fed - og spændes på din arm - og vejer intet
Avatar billede p2 Nybegynder
07. januar 2003 - 17:53 #11
En MuVo fra Creative er da lille! (den mindste)

Den har 64 MB, men jeg ved ikke med batterierne.
Avatar billede gizp Nybegynder
07. januar 2003 - 19:51 #12
hvad mener i??
Jeg har lige læst det i en ny artikel!!
/gizp
Avatar billede hcars Novice
19. januar 2003 - 14:29 #13
Du har valgt dig et rigtig passende navn, gizp. Det virker som om du ikke kommer længere end til overskrifterne.
Avatar billede hcars Novice
19. januar 2003 - 14:37 #14
Jeg ville kigge på en Sony net-MiniDisc, der har MP3 via USB.
Så har du mulighed for at ha' et par ekstra skiver med på dine 4-timers ture (uha-uha).
De små card-spillere med 64 MB har vel en kapacitet på ca. 20 numre, så hvis du ikke vil høre det samme for mange gange, duer de ikke.
Og med diske behøver kan man ha' musikken liggende.
Jeg har selv en udmærket CD-spiller med MP3, men den er for klodset specielt til løbebrug. MD'en vejr og fylder ikke så meget og kan spændes på kroppen med en passende taske.
Harddisk-spillerne er egentlig det ideelle, men stadig alt for store, specielt til løbebrug.
Avatar billede hcars Novice
01. november 2005 - 16:40 #15
Tak for points.
Det er godt nok lang tid siden, så det lyder helt som en stemme fra fortiden.
I dag ville jeg nok vælge en MP3-afspiller med 512 mb og radio, set til 350 kr. hos Metro, ca. 425 kr. hos Føtex.
Den udmærkede MiniDisc nåede aldrig rigtigt at komme til sin ret, og nu er den forældet. Life is tough and then you die.
Og harddisk-spillerne må man ikke bruge til løbebrug, så her er jeg helt uenig med mig selv.