Avatar billede casand Nybegynder
06. januar 2003 - 20:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Output signal

Jeg har problemer med mit tv-out stik. Min computer kan ikke output signalet fr amit tv. Jeg har et tv med VHS og ikke S-VHS. Det har virked for lige ind til jeg satte et andet stik i den ind på tv'et hvor kablet fra coputerne skulle sidde.

Håber at der er nogle der kan hjælpe...

Casper
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
06. januar 2003 - 21:09 #1
så skal du bruge alm video signal på din pc som video out
Avatar billede casand Nybegynder
06. januar 2003 - 21:18 #2
output signalet skal min computer finde.... Det er ikke noget jeg skal sætte den op til..
Avatar billede beils Nybegynder
06. januar 2003 - 21:53 #3
Så skal du have det samme stik som før, da det virkede!!

//Beils
Avatar billede beils Nybegynder
06. januar 2003 - 21:57 #4
Et svar, hvis jeg får pointene...
Avatar billede casand Nybegynder
07. januar 2003 - 08:59 #5
Det er den sammen stik...

Jeg har sat det op på samme måde som før. Der skulle ikke være nogle problemer, men det er der.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2003 - 09:04 #6
"Det har virked for lige ind til jeg satte et andet stik i den ind på tv'et hvor kablet fra coputerne skulle sidde."

Hvor sidder kablet fra computeren nu?