Avatar billede themastergk Nybegynder
06. januar 2003 - 18:00 Der er 9 kommentarer

Feedback på mit site

Hej eksperter!!!

Jeg ønsker noget feedback på min side:

www.friserverplads.dk/beils/index.htm

Den er ikke helt færdig endnu!!!
Avatar billede xxx222 Nybegynder
06. januar 2003 - 18:05 #1
Efter min mening klart forkert valg af topbanner.. (henviser til dit tidligere spørgsmål, hvor jeg selv sente et indlæg)...

Ej, ser ok ud

7-8@13
Avatar billede cdc Novice
06. januar 2003 - 18:10 #2
Den er set før, rammer et topbanner, efter min mening mangler der stil og design, da jeg ikke vil kalde dette et design, men en brugerflade.
Lav din font om til f.eks verdana el. arial.
Vedr. dit topbanner, så synes jeg det enten skal fylde det hele, eller integreres i den, ja manglende grafik, eller lav siden i samme bredde som banneret.

Karakter, lige bestået, kun pga. banneret, dog med en pil nedaf
Avatar billede xysto Nybegynder
06. januar 2003 - 19:43 #3
kan slet ikke se den....
Avatar billede cdc Novice
06. januar 2003 - 20:16 #4
xysto--> Hvad forlanger du til 0 points :o)
Avatar billede xysto Nybegynder
06. januar 2003 - 20:18 #5
Det er jo klart nok. Den er jo heller ikke helt færdig ;-)
Avatar billede themastergk Nybegynder
06. januar 2003 - 21:23 #6
Undskyld, men siden kom også til at hedde:

www.friserverplads.dk/beils/index2.htm
Avatar billede xysto Nybegynder
06. januar 2003 - 21:27 #7
Dit topbanner er fedt nok, men der er ikke integreret i siden, ligesom siden mangler lidt farve.

Du bør også pifte din menu op, med lidt effekter eller lidt mere stilet design

6@13
Avatar billede zzup Nybegynder
08. januar 2003 - 16:59 #8
Ja ok så lige Friserverplads.. er banned derfra :(
Avatar billede nstenberg Nybegynder
09. januar 2003 - 01:31 #9
Det er ikke ret smart at du har et table der er 931 pixels bredt. Hvis du skal bruge pixels, bør dit table ikke være breddere end 760 px. Definer evt. dit table via %.

Forstår heller ikke hvad formålet med siden er... Læs evt. http://www.useit.com/alertbox/20010722.html

3@13