Avatar billede k_k_p Nybegynder
24. oktober 2000 - 21:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sync på arbejde og hjemme

Jeg vil gerne \"synce\" min Palm V\'er op imod Outlook 2000 (IKKE Outlook Express) på arbejde, såvel som hjemme.. På arbejde, hvorfra jeg har min Palm er der ingen problemer, men hjemme du\'r det ikke rigtig, idet at Palm\'en \"kun\" syncer med Palm Desktop..

Good advice, anyone??

Jeg har en teori om at problemet er adresseret til at jeg på arbejde syncer op imod en Exchange-server, hvorimod at det hjemme er op imod en \"privatversion\"

Avatar billede bo.morville Nybegynder
24. oktober 2000 - 21:16 #1
Jeg tvivler på at det er det der er problemet... (Det kan jeg nemlig her)

Du skal sikre dig at du har en Hotsync manager der er sat op til at synkonisere med Outlook (I mit tilfælde sker det vha. et conduitprogram kaldet pocket mirror - der ligger på cden der fuldte med din palm)

Mit forslag lyder på:

1: Afinstaller hotsync manager.
2: Installer den igen - her skal du selv vælge hvad du vil synce med. Du vælger outlook. Du skal installere fra CDen, da det kun er denne der indeholder pocket mirror.
3: Download nyeste version af pocket mirror fra http://www.chapura.com. Installer denne.
4: set hotsync manager op som du ønsker det

Så skulle det virke... Ellers må du vende tilbage
Avatar billede k_k_p Nybegynder
24. oktober 2000 - 21:37 #2
Jamen - Det bvar jo problemet.. Jeg installerede Palm Desktop hentet fra www.palm.com, men den er rigtignok ude PocketMirror.

Jeg takker for hurtigt svar og kvitterer med 100pts..