Avatar billede jesperkjensen Nybegynder
24. oktober 2000 - 20:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

FP2000 - Ínstillinger til Frames

På mit web-sted i Frontpage 2000 har jeg en side med Frames, hvor jeg har delt den op i en lodret til navigation i venstre side samt en tværgående til banner osv. foroven. Men jeg vil gerne have navigationsrammen til at blive når man trykker på en hyperlink knap, så det kun er \"hoved\" vindeuet til højre der ændre sig.  Hvilke instillinger skal jeg sætte for at dette sker, for på nuværende tidspunkt når jeg benytter en knap kommer der en helt ny side frem i hele vinduet.
Avatar billede blood Nybegynder
24. oktober 2000 - 20:55 #1
burte kunde gøre det

----
<A HREF=\"http://www.testside.dk\" TARGET=\"hoved\"></A>
-----
insæt TARGET=\"hoved\" i linket
Avatar billede m_u_n_c_h Nybegynder
24. oktober 2000 - 20:56 #2
Du skal ind i egenskaber for side. Der skal du vælge destinationsramme f.eks  hovedramme og vælge den som target.
Bruger du pegefølsom knapper skal du her også huske at indsrille target.
munch
Avatar billede annikadk Nybegynder
24. oktober 2000 - 20:56 #3
hejsa

Alt efter hvad din \"menu\" og \"main\" hedder i din [index], kan du i menuen skrive target=\"mains_navn\" lige efter </head>

Hvis du er i tvivl, så skriv lige din index herinde :O))

Husk at store/små bogstaver betyder noget
Avatar billede blood Nybegynder
24. oktober 2000 - 20:57 #4
hvor hoved er navnet på den frame som skal skiftes
Avatar billede m_u_n_c_h Nybegynder
24. oktober 2000 - 20:59 #5
Du kan som hovedreg indstille til \"hele siden\" \"nyt vindue\" eller den af rammerne du nu engang vil have.
Avatar billede annikadk Nybegynder
24. oktober 2000 - 21:06 #6
du skal åbne din [index] i Frontpage, for at kunne se frames-navnene...!
Avatar billede mujaffasbimmer Nybegynder
29. oktober 2000 - 21:37 #7
under \"indstillinger for hyperlink\" vælger du \"destinationsramme\" , og vælger på sidebilledet \"hovedrammen\" .
andreas
Avatar billede flyhigh Nybegynder
29. december 2000 - 18:52 #8
du skal bare være opmærksom på at det vindue du ønsker at vise siden har et frame navn! hvis du først har givet dine frames navne, så kan du altid skrive en target!
f.eks. <a href=eksempel.htm target=framenavnet>
-
maxweb.dk

ps:
du har kigget under hjælp efter rammer ik?