Avatar billede sorteplov Nybegynder
06. januar 2003 - 17:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skriftdeling mellem Mac OS X (Jaguar) og Mac OS 9.2

Hej

Jeg kører Mac OS X (Jaguar) og Mac OS 9.2 på min G4 - Mac OS 9.2 kun pga. Quark Xpress - men jeg har et problem med mine skrifter. Jeg kører Extensis Suitcase 10.1 som skriftstyring under Mac OS X, men så kan jeg ikke vælge skrifterne i Quark - de er der simpelthen ikke. Jeg har valgt "Autoactivate fonts for Mac OS 9 applications" i min Extensis menu, men lige lidt hjælper det. Hvordan får jeg skrifterne til at "dukke op" i Quark?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
07. januar 2003 - 15:52 #1
Har du opdateret til den nyeste version 10.2.3?

/per
Avatar billede clannads Nybegynder
07. januar 2003 - 16:06 #2
Hej Per

Ja det har jeg...meget mystisk...
Avatar billede clannads Nybegynder
07. januar 2003 - 16:07 #3
...eller det havde jeg selvfølgelig ikke da jeg skrev spørgsmålet...men det gjorde jeg efterfølgende og lige lidt hjalp det....
Avatar billede hoejrup Nybegynder
07. januar 2003 - 19:59 #4
Avatar billede clannads Nybegynder
08. januar 2003 - 10:14 #5
...så hjalp det....og jeg kendte ikke versiontracker - herligt sted!

Skriv det lige som et svar :-)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
08. januar 2003 - 10:45 #6
Versiontracker er det bedste sted, hvis du skal hente opdateringer til Mac.

Her er et svar. ;-)

/per