Avatar billede ostermark Nybegynder
24. oktober 2000 - 20:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Frontpage ext. og hjemmeside plads

Hjælp mig. Jeg har lavet en hjemmmeside i frontpage2000. denne side skal bruge server ext. Hvor kan jeg få gratis diskplads, der understøtter dette????
Avatar billede blood Nybegynder
24. oktober 2000 - 20:33 #1
Avatar billede blood Nybegynder
24. oktober 2000 - 20:33 #2
Avatar billede willi Nybegynder
24. oktober 2000 - 20:35 #3
Hos WOL har de gratis server ext. på 1049 opkobling (gratis)

Hilsen
Willi
Avatar billede willi Nybegynder
24. oktober 2000 - 20:35 #4
WOL = Worldonline
Willi
Avatar billede careteam Juniormester
24. oktober 2000 - 20:55 #5
Worldonline har som willi skriver plads, men den er endda MEGET LANGSOM, så hvis ikke du lige bruger noget som kræver FP Extrensions, eller absolut vil uploade med FP-2000, så behøver du ikke at have en ISP der har installeret FP Extensions.
Avatar billede m_u_n_c_h Nybegynder
24. oktober 2000 - 21:02 #6
Worldonline er helt rigtigt. Du bør lige huske på, at du først skal tilmelde dig fp.extentions hos udbyderen. Det gøres på WOL`s portal.
Avatar billede altinet Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:21 #7
>>careteam: Hvad mener du med at WOL er langsom??? Jeg har da aldrig oplevet problemer??

:-) Lars
Avatar billede blood Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:24 #8
hans ? gik ud på at han søgte et webhotel som gratis tilbyder Frontpage ext man SKAL være kunde hos WOL for at kunde få et webhotel hos dem!!!!
Avatar billede willi Nybegynder
25. oktober 2000 - 18:11 #9
Man skal være 1049 tilmeldt hos WOL. Der er tale om et kundeforhold.
Men der er ikke tale om abonnement.
Der er tale om en tilmelding, men hvor kun forbruget betales.
Der er mail og hjemmesideplads med FrontPage ext.
Men skal tilmelde sig som FrontPage bruger. Men det er gratis. Du opretter først en konto hos WOL og går derefter ind og opretter dig som FP bruger på

http://www.worldonline.dk/service.html

http://www.worldonline.dk/install-fpe/

Willi

(det er ganske udmærket)
Avatar billede hdk Nybegynder
26. oktober 2000 - 10:21 #10
Avatar billede mujaffasbimmer Nybegynder
29. oktober 2000 - 21:32 #11
www.geocities.com har også FP xtensions og gratis (15 mb) hjemmesideplads...

andreas