Avatar billede thomsen3000 Nybegynder
06. januar 2003 - 15:50 Der er 12 kommentarer og
5 løsninger

Hjemmeside Feedback 100 Points

Hey... Har lige lavet hjemmesiden MobileMagaZine som ligger på www.mobiltelefonen.net og www.mobilemagazine.dk og mangler feedback...

Der er 100 point til deling til dem som giver feedback..

Tak :-)
Avatar billede themastergk Nybegynder
06. januar 2003 - 15:55 #1
Meget flot side, men dine rollover´s på de 4 øverste links må gerne være en anden farve!!!
Avatar billede themastergk Nybegynder
06. januar 2003 - 15:56 #2
Har i forøvrigt ikke MSN eller ICQ, som i kunne lægge ind under jeres kontakt side?
Avatar billede xxx222 Nybegynder
06. januar 2003 - 16:00 #3
Jeg kan da godt smide lidt feedback :)

Synes farverne er utroligt forvirrende..
Du bør vælge nogle andre farver, hvis du ønsker folk skal komme igen og igen!

Ellers fungerer siden faktisk fint. Udemærket opbygning, struktur m.v.

Så hvis du ændrede den lidt irriterende blå farve, så ville siden fremstå udemærket..

/ Peter
Mobi-info.dk
Avatar billede xxx222 Nybegynder
06. januar 2003 - 16:02 #4
Siden burde måske også optimeres til at fremstå bedre i en opløsning på f.eks. 800X600 :)

- Den er lige bred nok
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
06. januar 2003 - 16:03 #5
(1) Siden er meget enkel og overskuelig

(2) Synes at den blå ramme er lidt for tyk ude i siden, i forhold til selve indholdsdelen. Tror det vil være pænere hvis du laver en tynd blå streg rundt om, og giver mere plads til det som nu engang er det vigtige

(3) Synes at teksten på din dropdown menu er lidt svært at læse, prøv at lave tekstfarven sort istedet, og en lidt lysere farve ved hover.

(4) På test -> nokia bryder du dit design, der mangler den blå ramme

(5) Menuen er langtid om at loade i forhold til det resterende. Jeg sidder ved en ok forbindelse og det tager omkring 3 sek fra at teksten er loadet til menuen vises.

(6) Din side "Kort om teleselskaberne", er meget lang. Kan du ikke lave en side for hvert selskab, som man så kan klikke sig ind under. Så når man åbner siden kan man vælge hvilket selskab man gerne vil læse mere om.
Avatar billede xxx222 Nybegynder
06. januar 2003 - 16:05 #6
mig igen igen :)

Når man vælger prissammenligning, da ændres breden i forhold til de andre sider. Noget jeg ikke formoder du kan ændre, da dette sikkert skyldes at du kører prisrunner.com i IFRAME.. :)

Derudover fungerer dine "test" sider ikke. Når du går ind under et selsskab (f.eks. Nokia), da forsvinder siderne i dit design..

Tror vist det var det hele :)
Avatar billede cozey Nybegynder
06. januar 2003 - 16:07 #7
Her er lidt feedback:

(1): Den blå farve er en anelse for "syntetisk".

(2): PopUp er møgirriterende, og kan skramme brugere.

(3): Brug en mindre font på forsiden.

(4): Der er lidt problemer med din menu engang imellem.

(5): Siden er i det hele taget en smule bar, og mangler måske lidt grafik.

Alt i alt en side, som ligger en anelse under middel... men hvis du retter de ting jeg har nævnt, sammen med det de andre nævner, jamen så skal det nok komme.

Karakter: 7@13

Med venlig hilsen
/Cozey.
Avatar billede izemate Nybegynder
06. januar 2003 - 16:14 #8
Jeg vil da også lige give nogle ord med på vejen.

Designet er for stort og kedeligt efter min mening, der mangler nogle flere farver matcher hinanden, også syntes jeg da også at den godt kunne bruge lidt make up, evt. med noget graf eller lign.
Jeg savner også en menun til venstre (man kunne måske lave nogle under menuer i siden.

Angående menuen så tager det jo en halv krig at loade ;) især når den skal loades på ny på hver side, det syntes jeg er irriterende, du kunne måske lave den i dhtml.

Jeg syntes heller ikke farverne matcher så godt sammen, nu snakker jeg om baggrunden og det blå! jeg vill sige at en hvid passer 1000 gange bedre til baggrunden.

en hurtig oversigt:
1. Kedeligt design kunne godt bruge noget grafik sammen med flere farver.
2. En anden menu

håber ikke jeg har være alt for hård ;) men det var så min mening.

<\\izemate
Avatar billede jakoba Nybegynder
06. januar 2003 - 16:47 #9
operation timed out ...
i 3 forsøg efter hinanden.
Avatar billede hmm10 Nybegynder
06. januar 2003 - 17:11 #10
Siden kan ikke vises på min com
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2003 - 17:15 #11
opgav at komme ind på siden efter 3 timeouts. Er den hostet på en Nintendo med en 9600 modemforbindelse?
Avatar billede hmm10 Nybegynder
06. januar 2003 - 17:20 #12
el_barto >> Ja, det skulle man tro. Det er hurtigere at komme igennem til Opasia's (nu kaldet: TDConline) kundeservice end at komme ind på den side ;) Og det tager også sin tid!
Avatar billede xysto Nybegynder
06. januar 2003 - 19:48 #13
Kan ikke lide den blå farve du bruger som 'ramme'. Du bør også trække tabellen helt op til kanten af browseren. Der hvor du har sat rammen til at runde virker den lidt kantet. Jeg vil nok foretrække en firkantet ramme, hvor du kun har en kant i venstre eller højre side, da jeg synes siden virker forvirrende.

Selve indholdet af siden virker godt og overskueligt. Din topmenu virker også godt , men du burde måske vælge en anden farve.

/Xysto
Avatar billede jakoba Nybegynder
06. januar 2003 - 20:13 #14
så kom siden frem.

Jeg har højopløst skærm og bruger en stor fontstørrelse. prøv selv at gå op i 'vis' menuen og vælge stor fontstørrelse, så kommer der grimme hakker på de runde hjørner

det blå rundtom føles som spildplads der burde være brugt til noget

det grå er en kedelig farve i falde-ned menuen, og den menuoverskrift man har musen over bliver nærmest usynlig når den er aktiv, den burde snarere blive MERE synlig for det er jo det brugeren ønsker at se nærmere på.

jeg har set mange måder at skrive telefonnumre:
  60660608  6066 0608  60 660 608  60 66 06 08
men denher (606 606 08) er ny og derfor forvirrende

mvh JakobA
Avatar billede hmm10 Nybegynder
06. januar 2003 - 20:45 #15
Sådan :)
Meget rodet at se på. Jeg kan ikke lide de blå kanter. Jeg kan heller ikke lide de runde toppe på dem. :(

Derimod kan jeg godt lide http://www.mobilemagazine.dk/test/nokia/ Det er rigtigt flot at se på, netop fordi den er uden de blå "rammer". Det ser stilet ud. Den blå farve virker meget bedre her end den gør på startsiden. MEN Dog ville jeg vælge en lidt mørkere én, hvis jeg skulle vælge en der passer til baggrunden. Hvad med et logo eller billeder og Illustrationer på siden? - der mangler lidt endnu..
Ellers kan jeg godt lide din idee - Held og Lykke!

Mangler der ikke et link til starten?

MVH
HMM10
Avatar billede thomsen3000 Nybegynder
07. januar 2003 - 16:22 #16
Hey... Siger mange tak for hjælpen... det er altid godt med lidt hjælp fra jer Eksperter :-)

har forøvrigt sat pointene op til 200 da der er mange som har givet deres svar...

Takker for hjælpen..

Mht. Pricerunner har jeg og min "makker" lavet en aftale med dem, da scriptet er særdeles velegnet til en mobilside...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. januar 2003 - 16:30 #17
takker for point