Avatar billede hede99 Nybegynder
06. januar 2003 - 15:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Outlook, skal holde styr på mine kunder

Hej.

Nu har jeg brugt meget tid på at lede efter noget hjælp til Microsoft Outlook.

Jeg har oprettet alle mine kunder i Kontaktpersoner, nu vil jeg gerne kunne holde styr på alle aktiviteter på mine kunder, word dokumenter, excel dokumenter, mails, møder, opgaver, telefon opkald.  Det skal gerne være noget som der ikke koster penge, og det skal gerne ske automatisk.
Avatar billede knightmare Nybegynder
06. januar 2003 - 16:30 #1
Har du prøvet JOURNAL. Den registrerer automatisk E-mail, Word, Excel, ligesom du selv kan oprette aktivitetes-index

Knightmare
Avatar billede jkrons Professor
06. januar 2003 - 17:21 #2
Jeg vil også anbefale dig at se nærmere på Journal, kombineret med Fanebladet Aktiviteter i Kontaktpersoner.

Men generelt er Outlook nok ikke et program, der er 100% egnet til Kundestyring.
Avatar billede no_stress Nybegynder
06. januar 2003 - 17:40 #3
Her et link til et program der passer 100% til dit behov. men det koster penge.
Jeg tror ikke du kan finde noget der er gratis.
http://www.oppsol.com/opportunity.htm
Avatar billede hede99 Nybegynder
06. januar 2003 - 18:51 #4
Jeg har ser på journal, men jeg kan ikke få det til at virke..
Jeg er nød til at oprette en journal optegnelse på alle mine kunder, dette skulle meget gerne ske automatisk.
Avatar billede jkrons Professor
06. januar 2003 - 18:56 #5
Det tror jeg desværre ikke at du har mulighed for. Så du må nok til pungen! Men du kan selvfølgelig starte med at afsøge diverse download stedet. Her er et par stykker:

www.download.com
www.shareware.com
www.tucows.com
Avatar billede hede99 Nybegynder
06. januar 2003 - 19:30 #6
nu har jeg fået journal til at registrere de forskellige aktiviteter, men de bliver ikke knytte til en kontakt person..
Avatar billede roy00 Nybegynder
16. januar 2003 - 00:31 #7
Når du åbner en aktivitet er det en knapp helt nederst til venstre som heter Kontakter (e.l - norsk utgave...) Der kan du velge en person som er knyttet til avtalen.
Når du åpner kontakten etterpå vil du se at aktivieten også der dukker opp på personens arkfane "Aktivieter"
Avatar billede hede99 Nybegynder
20. januar 2003 - 20:28 #8
har fundet ud af noget andet
Avatar billede hede99 Nybegynder
20. januar 2003 - 20:28 #9
har selv fundet ud af det
Avatar billede knightmare Nybegynder
21. januar 2003 - 00:24 #10
Så er der jo points til dig selv

;o~