Avatar billede mir5 Nybegynder
06. januar 2003 - 12:21 Der er 49 kommentarer og
1 løsning

Gratis grafisk hjælp tilbydes!

Hej!

Ja, det er som overskiften siger "Gratis grafisk hjælp tilbydes!"
Jeg er ved at opbygge referencer og dygtiggøre mig og søger derfor "små jobs"
Vil gerne hjælpe med interfaces, logo'er, banner, knapper og anden webgrafik.

Jeg må dog sige at pga tid mm. kan jeg ikke lave 3d for jer eller omfattende sites,
endvidere kan jeg desværre ikke love at jeg kan hjælpe alle.

Kontakt mig her på eksperten eller på mir@mm-dev.dk

Med venlig hilsen

Mikael

PS: for referencer se http://www.mm-dev.dk/mm-dev/ref.html
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
06. januar 2003 - 12:37 #1
Jeg vil gerne have et splash logo til et program jeg er ved at lave

Programmet hedder Account book og er et regnskabs program
Avatar billede mir5 Nybegynder
06. januar 2003 - 12:53 #2
> mysitesolution
Nogle ønsker? mm.?
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
06. januar 2003 - 13:00 #3
hmm... Nogen behagelige farver helst blå toner

størrelse: 500*220
og så kunne der eventuelt være en lommeregner
Avatar billede mir5 Nybegynder
06. januar 2003 - 13:01 #4
Ok det kigger jeg på og vender tilbage til dig når at jeg har noget du kan se på.
Mvh.
Mikael
Avatar billede armena Nybegynder
06. januar 2003 - 17:37 #5
kunne godt tænke mig et splashlogo i stil med: www.alawork.dk/easysite.gif . Der skal indholde de her ord: QuickHTML, Version 1.0, Nomech. Bemærk at Nomech er firmanavnet, så det skal stå tydeligt.
Avatar billede armena Nybegynder
06. januar 2003 - 17:40 #6
Slashlogoet skal også i et program jeg laver. Det hedder QuickHTML :D
Avatar billede armena Nybegynder
06. januar 2003 - 17:41 #7
og lige en sidste ting. Der må meget meget gerne være html koder i baggrunden, ligesom på www.alawork.dk/easysite.gif :)
Avatar billede dmcn Praktikant
06. januar 2003 - 17:42 #8
Og når du så er færdig med det, så sig lige til - har en lille opgave i form af et logo til et kollegie-site, som jeg gerne vil se dit forslag til. :]
Avatar billede mir5 Nybegynder
06. januar 2003 - 21:39 #9
>mysitesolution og armena hvilket format ønsker i filen i?

>Armena hvad skal størrelsen være?

>n0rmality yeps, jeg siger til når at jeg er færdig.

Mvh.

Mikael!
Avatar billede beils Nybegynder
06. januar 2003 - 22:11 #10
Hej mir5!!

Jeg vil gerne have et nyt banner øverst på denne side: www.friserverplads.dk/beils/index2.htm

Det skal være samme størrelse og nogenlunde det samme design.

//Beils
Avatar billede cozey Nybegynder
07. januar 2003 - 02:13 #11
Off topic//
beils>>>
Hvor siger dit navn og din URL beils, når dit logo siger Bils?

-bare nysgerrig, undskyld spam ;)
Avatar billede mir5 Nybegynder
07. januar 2003 - 09:29 #12
> beils der er et forsøg på :
http://www.mm-dev.dk/e/b.gif

> mysitesolution - der er et forsøg på :
http://www.mm-dev.dk/e/screen.bmp

mvh.

Mikael!
Avatar billede armena Nybegynder
07. januar 2003 - 09:44 #13
mir5> størrelsen skal være den samme som www.alawork.dk/easysite.gif :)
Avatar billede mir5 Nybegynder
07. januar 2003 - 09:57 #14
armena> det er modtaget :)
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
07. januar 2003 - 14:03 #15
Jeg kunne godt tænke mig en opdatering af grafikken på http://kjeldsen.1go.dk/cooldb/ -- både topbanner og knapper - samt evt. et logo.

Mht. banneret, må det gerne gøres mindre i højden, men længden skal være den samme.

Når jeg siger opdatering, mener jeg nytænkning...! Altså noget i en mere moderne og it-relateret stil

Mvh
Michael
Avatar billede mir5 Nybegynder
07. januar 2003 - 16:27 #16
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
07. januar 2003 - 19:07 #17
bmp eller psd
Avatar billede armena Nybegynder
07. januar 2003 - 19:08 #18
mir5> Utrolig flot:) mange tak :)
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
07. januar 2003 - 19:09 #19
måske lidt flere effekter og lommeregneren skal ikke være helt så tydelig
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
07. januar 2003 - 19:11 #20
og selvføgelig mange tak
Avatar billede mir5 Nybegynder
07. januar 2003 - 19:17 #21
armena > Det var godt den kunne bruges.....

mysitesolution > ok, jeg retter lige lommeregneren til :)
Effekter tænker du på noget specielt?......skal det være lidt mere som Armena's?
Avatar billede mir5 Nybegynder
07. januar 2003 - 19:22 #22
criterius.dk >
http://www.mm-dev.dk/e/cool/cool.html

jeg ved godt at det måske er for meget "jul" og for lidt moderne og it-relateret :)
Jeg kom desværre til at kigge ud af vinduet og ja cool...det var fristende........men hvad siger du til knapperne? - jeg må nok hellere finde på noget andet til "toppen"..
mvh.
Mikael
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
07. januar 2003 - 19:45 #23
hmm... nej ikke noget specielt baggrunden skal bare ikke være ens farvet, men måske et bølge mønster, noget der ser godt ud!!
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
07. januar 2003 - 19:48 #24
hvad for et program laver du det med? Adobe Photoshop?
Avatar billede mir5 Nybegynder
07. januar 2003 - 19:50 #25
ja photoshop
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
07. januar 2003 - 19:53 #26
når du er færdig kan jeg så ikke få psd filen?
Avatar billede ahv Nybegynder
07. januar 2003 - 19:55 #27
mir5 har du icq jeg kan kontakte dig på?
Avatar billede mir5 Nybegynder
07. januar 2003 - 19:58 #28
mysitesolution > det kan du godt ...... var cctester2.gif noget?
Avatar billede mir5 Nybegynder
07. januar 2003 - 19:59 #29
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
07. januar 2003 - 20:00 #30
cctester2.gif??? kan ikke se den
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
07. januar 2003 - 20:02 #31
jo rigtig god.... ligger du så ikke lige psd filen og eller sender den til mysitesolution@hotmail.com så kan jeg jo selv rette små fejl osv
Avatar billede mir5 Nybegynder
07. januar 2003 - 20:03 #32
ahv >15282558
Avatar billede ahv Nybegynder
07. januar 2003 - 20:13 #33
mir5, jeg har sendt en mail.
Avatar billede mir5 Nybegynder
07. januar 2003 - 20:25 #34
Så, nu vil jeg arbejde videre......jeg tjekker eksperten igen i morgen......hvis der er noget akut *he* så mail mig.... mir@mm-dev.dk
MVH.
MIR!
Avatar billede themastergk Nybegynder
07. januar 2003 - 20:26 #35
>>mir5

Kan du ikke lave et logo til mig i samme stil som det banner du lavede til mig...?

//TheMasterGK
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
07. januar 2003 - 20:31 #36
Jeg skal lave en hjemmeside som skal indeholde mit eget musik og beats o.lign.
kan du lave en menu? Hvis du kunne lave en lidt speciel en, istedet for den kedelige leftframe menu.

Links skal bla hedde:
Home
Links
Guestbook (eller andet "Smart")
Rock/Funk/Pop
ElectoBeat
Symphony
Free beats

Men det villr være fedt hvis jeg selv kunne ændre navnene. den må gerne være lidt "interaktiv" hvis du kan sådan noget. Men jeg brokker mig ikke hvis du ikke gider lave sådan en til mig :-)

Morten Hjort
::. JunoLab .::
Avatar billede mir5 Nybegynder
07. januar 2003 - 21:44 #37
themastergk > hmm måske er det sent.....men hvornår har jeg lavet et banner til dig?...... (er ikke så hurtig har siddet ved pc'en hele dagen)
:)
MVH.
MIR!
Avatar billede armena Nybegynder
07. januar 2003 - 22:04 #38
Kunne fantastisk godt tænke mig et design hvis det var muligt. Det behøves ikke at være det vild bedste, men det skal være i lyse farver og du har vel nok nogle ideer til hvordan et design kunne se ud. takker hvis du kan.
Avatar billede armena Nybegynder
07. januar 2003 - 22:05 #39
mir5> kunne jeg også få .psd filen af QuickEdit splash logoet?? sådan at jeg lige kan ændre noget hvis det er.. foreksempel til version 2 og sådan . :)
Avatar billede armena Nybegynder
07. januar 2003 - 22:06 #40
mir5> Mail: Armen@macrotech.dk
Avatar billede cozey Nybegynder
08. januar 2003 - 00:36 #41
mirc5>>>
Hvordan har du lavet baggrunden til dette:
http://www.mm-dev.dk/e/html.gif  -altså den grønne "spiral", som alligevel ikke er en spiral? ;)
Avatar billede cozey Nybegynder
08. januar 2003 - 00:36 #42
mirc5 = mir 5 ;)
Avatar billede mir5 Nybegynder
08. januar 2003 - 09:54 #43
Armena > ang. design hvilken type side er det til. Lyse farve..? skal jeg prøve med noget grønt?...Jeg kigger på det, men har lidt travlt, er muligvis først færdig sidst på ugen. Forresten kunne jeg eventuelt se QuickEdit, eller er dine priser ligesom microsoft? *he*
Ang. .psd filen, jeg mener jeg at jeg har "flatten" text layer, men jeg kan se om jeg kan fixe det til dig :)

Cozey > Det er simpelthen en masse gradients der er blandet godt sammen...og vupti.....så var jeg heldig at det ser ok ud :P
Avatar billede amtoft Novice
08. januar 2003 - 10:46 #44
Kan godt bruge både logo og banner til http://www.dukanselv.dk

Skriv til ba@dukanselv.dk når / hvis du skal have flere oplysninger.
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
08. januar 2003 - 11:13 #45
Jamen det ser jo meget godt ud - dog har du ret i at det med sneen er lidt for sent :o)

Men vil gerne se det uden -- og knapperne er helt okay!
Avatar billede mir5 Nybegynder
08. januar 2003 - 12:02 #46
amtoft > jeg skriver til dig senere idag.

criterius.dk > jeg fjerne lige mit julesne og smider det op :)
Avatar billede armena Nybegynder
08. januar 2003 - 12:04 #47
mir5> QuickEdit er gratis. Hvis du evt. kunne kontakte mig på msn, må du gerne se den. Ang. Design, det skal være lyse farver, er ligeglad hvilke, men bare lyse :)

Kontakt mig på msn: gn_gn_gn@hotmail.com
Og mit firma hedder: Nomech ;)
Avatar billede mir5 Nybegynder
08. januar 2003 - 12:12 #48
criterius.dk > http://www.mm-dev.dk/e/cool/cool.html tjek igen
Avatar billede themastergk Nybegynder
09. januar 2003 - 21:14 #49
mir5>> Se kommentar 10...
Avatar billede rzj Nybegynder
09. januar 2003 - 21:53 #50