Avatar billede lochaf Nybegynder
06. januar 2003 - 10:53 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

HASTER: Dokumenter lukker ned efter opdatering

Jeg har lige opdateret officepakken med SP1a for at løse problemet med udskrivning af x af y...........men nu kan jeg slet ikke få adgang til et eneste worddokument. De åbner, men lukker lige så hurtig ned igen....Jeg ka se der er oprettet en masse temp. filer af dokumenterne, men det hjælper ikke at slette dem.
Kender nogen en løsning..........ville jeg blive jublende lykkelig.........SKAL have udskrevet hovedopgave, så det haster
MVH.
Avatar billede prodic Mester
06. januar 2003 - 11:20 #1
Avatar billede jkrons Professor
06. januar 2003 - 11:23 #2
Avatar billede lochaf Nybegynder
06. januar 2003 - 11:29 #3
SHIT........Vil det sige jeg skal geninstallere windows???Det er min tid bare ikke til....og kan jeg ikke bruge officepakken mere?
Avatar billede jkrons Professor
06. januar 2003 - 11:32 #4
Hvis du har installeret med en Invalid nøgle, kan du ikke- Så skal du henvende dig til MS for at få en ny. Og det forudsætter selvfeølgelig at du har betalt for din licens.
Avatar billede jkrons Professor
06. januar 2003 - 11:32 #5
Ellers må du reinstallere det hele, og undlade at opgradere til SP1a
Avatar billede lochaf Nybegynder
06. januar 2003 - 11:37 #6
Når du siger det hele, er det så windows + officepakken? Eller kun officepakken? Kræver det en back-up...af hvor meget?
Avatar billede jkrons Professor
06. januar 2003 - 11:40 #7
Jeg ville prøve med officepakken i første omgang! Det kræver vel ingen back-up, da dokumenter mm ikke slettes.
Avatar billede lochaf Nybegynder
06. januar 2003 - 12:02 #8
ja...det må jeg hellere forsøge....men lige nu, skal jeg ind og aflevere min opgave...det lykkedes mig at få det udskrevet ved at højreklikke på dokumentet....jeg kan bare ikke komme ind i det og rette......irre.....nå, det bare ærgerligt og for sent nu.
Jeg siger tak for svarene..selvom det var nedslående.....al det bøvl, bare på grund af en lille opdatering....hrmpfff
Avatar billede jkrons Professor
06. januar 2003 - 12:09 #9
Velbekomme! Held og lykke og tak for point.