Avatar billede yvonne Nybegynder
06. januar 2003 - 10:22 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

HASTER Problem m/ udskrivning af lagerstatus !

hejsa..

Hmm jeg har et problem vedrørende udskrivning af lagerstatus:
selv om man afgrænser på varenummer og feltet i QT boksen er der, kommer der ingen varenummer ud men kun gruppenummer??
Den skulle gerne komme ud med varenummer i nummerorden ?? istedet for ? Har kunden et eller andet sted fået skjult eller fjernet noget ? Håber i forstår spørgsmålet og selvfølig et godt nytår til jer alle

mvh
Yvonne
Det er C5 version 2.1
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
06. januar 2003 - 10:25 #1
har kunden en service aftale hos concorde kan han kontakte dem
Avatar billede nilfri Nybegynder
06. januar 2003 - 10:46 #2
Kan ikke lige huske C5...

Men på queryen kan du vist vælge kun at udskrive totaler.
Avatar billede nilfri Nybegynder
06. januar 2003 - 10:47 #3
Hvis der nu er hak i det, vil der kun komme en linie, hver gang en nøgle skifter.

Beklager, hvis det er lidt vævende. Jeg har ikke en C5...
Avatar billede yvonne Nybegynder
06. januar 2003 - 11:07 #4
hmm yepper var det vist men det skal kunne lade sig gøre, men hmm problemet er jo lige hvordan... og hvad der evt er glemt at gøre:
For når man vil have en udskrivning af lagerstatus kommer den ikke med varenumre kun gruppenummer - går man så ind og kigger i QT boks så ER feltet til at kunne søge / afgrænse på varenummer men der kommer ingenting ud på skærm ??
Avatar billede nilfri Nybegynder
06. januar 2003 - 11:15 #5
En ting er hvad der afgrænses på, noget andet de andre parametre som fx. Kun Totaler, og endeligt hvilke felter der kommer på udskriften.

Nå, jeg må se om jeg kan downloade en C5 eller XAL et sted, hvis du ikke kommer videre.
Avatar billede nilfri Nybegynder
06. januar 2003 - 12:31 #6
Hov, hvorfor har du lukket uden at vise svaret?
Avatar billede yvonne Nybegynder
06. januar 2003 - 12:35 #7
sorry da kom det ikke med - jammen det var bare kunden som ikke kunne finde ud af at afgrænse ordentligt - men jeg troede at det havde hun gjort så svaret var ikke så unfundigt alligevel og Nilfri du har fået point for din hjælpsomhed..

Hygge yvonne
Avatar billede nilfri Nybegynder
06. januar 2003 - 12:49 #8
Tak, jeg var jo især nysgerrig efter løsningen - som jeg så fik ;-)

Godt du fik kunden videre.

Ved du, om man kan downloade C5 eller XAL et sted, nu min nysgerrighed er blevet pirret?
Avatar billede yvonne Nybegynder
06. januar 2003 - 13:25 #9
hello.. jo det kan du via partnerguide, men så skal du have adgang til denne. nu ved jeg jo ikke om du er ansat sådan et sted.. men der kan man downloade de forskellige versioner.. men som sagt ansat hos en "Autoficeret forhandle og have adgang og tilladelse til at måtte downloade o.s.v fra  www.partnerguide.com
og fortsat god dag :-)