Avatar billede kanten Nybegynder
24. oktober 2000 - 19:22 Der er 7 kommentarer

IIS 5.0 og PHP4

Hej!

Jeg har i ca. fem måneder kørt et PHP4+MySQL site på Windows 2000 Server (IIS 5.0). Nogle gange virker det fint, men andre gange kører sitet i sneglefart.

Jeg har prøvet at køre PHP4 både som ISAPI
og CGI, dette gør ingen forskel.

Jeg bruger version PHP4 4.03, og Win2000 SP1.

Nogen der ved hvad det kan være?
Avatar billede s Nybegynder
24. oktober 2000 - 23:04 #1
Du er sikker på du ikke har nogle uendelige, eller bare nogle meget tunge lykker eller lignende i dit script (?)
Avatar billede kanten Nybegynder
24. oktober 2000 - 23:38 #2
Man kan jo aldrig være helt sikker. Men jeg har kigget sidderne igennem netop for det, og når jeg kører PHP4 som CGI ville den blot time out, hvis det var problemet.
Avatar billede thundercall Nybegynder
25. oktober 2000 - 10:51 #3
...jeg havde lidt problemmmer med php_extension.dll filerne,... men så byttede jeg lidt om på række-følgen og vupti!!
men det er se\'fø\'li\' kun hvis du har loadet nogle \"extensions\" ind...

Jeg har personligt ikke noget svar, da jeg ikke har prøvet PHP4 på Windows 2000 + ISS5...
Avatar billede thundercall Nybegynder
16. november 2000 - 13:25 #4
MySQL er bare langsom på Windowz
Avatar billede kanten Nybegynder
16. november 2000 - 14:45 #5
MySQL på Windows er faktisk særdeles hurtig (jeg bruger den også i andre sammenhænge), og problemet ligger ikke i PHP-sidegenereringen (og dermed heller ikke i overførslen fra MySQL).
Avatar billede thundercall Nybegynder
16. november 2000 - 14:50 #6
Kanten>> MySQL kører syndsyg langtsomt på min,.. altid,... har du nogle tweaks ??
Avatar billede kanten Nybegynder
16. november 2000 - 22:52 #7
Næhh, ikke rigtigt. Jeg lavede bare en standardinstall. Men nu kører den også på PIII-650mhz med 512mb RAM og RAID.