Avatar billede venturis Nybegynder
06. januar 2003 - 09:41 Der er 12 kommentarer

hjælp vedr. udskrift

Hej...

Jeg var så venlig at dele point ud i går, på et lignende spm.

Problemet er bare at det stadig ikke dur, som nogen af jer mente...

Hvad kan problemet hos mig være?

Hvis jeg udskriver følgende hjemmeside med LIGGENDE sideopsætning bliver overskriften størrelse 2.  kan slet ikke ses...

rammerne skrives ud "som på skærm" i "udskriv" under filer.

hvad kan der være galt?
Avatar billede venturis Nybegynder
06. januar 2003 - 09:47 #1
og til dig ferrari_brian

Se svar under det andet indlæg.....
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
06. januar 2003 - 14:13 #2
kunne være du lige skulle linke til det andet spørgsmål
Avatar billede venturis Nybegynder
06. januar 2003 - 15:11 #3
skulle der da ikke være nogen grund til... men adressen kunne måske vær emeget god,,

http://home6.inet.tele.dk/venturis/index2.htm
Avatar billede hmm10 Nybegynder
06. januar 2003 - 17:16 #4
Jeg kan ikke give dig et svar, men kigger jeg i din kodning ser jeg "underlig" kodning (banner). Dette skyldes Microsoft FrontPage 5.0.. Hvad er der galt med Notesblok? Jeg kan ikke se andet end, at det er den kodning, der skaber dit problem..
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
06. januar 2003 - 17:18 #5
hmm10: Det er jo så bare lidt mærkeligt at vi andre sagtens kan skrive siden ud som den er, og at venturis ikke kan.
Avatar billede hmm10 Nybegynder
06. januar 2003 - 17:57 #6
kan I det? okay, jeg har ikke testet på min maskine..
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
06. januar 2003 - 18:00 #7
Avatar billede hmm10 Nybegynder
06. januar 2003 - 18:41 #8
jakobclausen >> ok. Tak for linket.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
06. januar 2003 - 18:43 #9
hmm10: np, synes også at venturis burde skrive det, men det synes han åbenbart ikke
Avatar billede venturis Nybegynder
06. januar 2003 - 20:59 #10
>>>hmm10

Der er der galt med notesblok, at vi ikke skal kunne kode på denne måde for at bestå en IT eksamen på HD. der er skut alle der laver hjemmesider, der gider sætte sig ind i html kodning.....Kan faktisk godt noget kodning, men for at bestå den eksamen uden censor, og hvor man kun kan bestå eller dumpe, gider jeg simpelthen ikke dette.... en simpel frontpage side,m og vi er videre med livet... derfor
Avatar billede hmm10 Nybegynder
06. januar 2003 - 21:09 #11
Sikke en verden vi lever i. Det svare til at en skagter aldrig har set en levende ko. Man behøver en baggrundsviden for at kunne forstå, hvordan tingene er skruet sammen.

HD?
Avatar billede mystique_03 Nybegynder
09. januar 2003 - 20:09 #12
Nøeh - hvis den stakkels mand skulle sætte sig ind i HTML kodningens finesser, svarer det faktisk til, at en slagter bør have samme viden om koen, som en dyrlæge!

Det handler om at erhverve sig den viden, man har behov for i forhold til sit udgangspunkt.

"Sikke en verden vi lever i", siger jeg osse - hvis vi nu skal finde den opgivende tone frem! ;)