Avatar billede knisse Nybegynder
06. januar 2003 - 08:15 Der er 3 kommentarer

CF og XML

kan man i cfm som man kan det i asp og php loade et xml og tilhørende xsl document, og vise det?

Ikke at cfm skal parse noget xml, documenterne skal blot loades og ikke andet.

/kristian
Avatar billede foxwell Nybegynder
06. januar 2003 - 19:17 #1
hvis du bruger CFmx (ColdFusion 6) er der nogle nye funktioner som kan behandle XML på alle tænkelige måder. Men hvis siden bare skal loades er det vel ikke noget problem.. hvorfor skulle den ikke kunne det?
Avatar billede foxwell Nybegynder
06. januar 2003 - 19:18 #2
...hvad mener du med loades...?
Avatar billede knisse Nybegynder
07. januar 2003 - 08:21 #3
I asp og php kan man hente et xml document og dernest hente det xslt document man ønsket at anvende, og så vise de to i samme side. Der foretages ingen parsing af xml filen, den bliver blot hentet ind sammen med et xslt document.

jeg kan ikke køre mx, jeg skal bruge en mindre 'versions' uafhængig løsning.