Avatar billede bennihill Nybegynder
06. januar 2003 - 03:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fryser i spillen ghost Recon, Operationflachpoint efter 10-30 min

Jeg har en motherboard Asus PS333 sis 645 chipset,  pentium 6 1600mhz, pc 2700 ram 256mb twin-mose 333mhz. Geforce 4 4200 126mb pallit.
Jeg er overbevist om er det er chipset`et som får spillene til at fryse, jeg er nød til at slå strømmen fra når først den er frosset. Jeg har prøvet med andre ram andre grafikkort men det er det samme, nyeste drivere, nyeste bios, om indstallation  win 98, win xp.
Ellers er det den mest perfekte og hurtigste pc jeg har prøvet. Ingen problemmer med Bensmarks test 10300 eller bilspil eller andre programmer.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
06. januar 2003 - 03:51 #1
kan det være pga det blir for varmt?
hvis der stadig er garanti, så byt det.
Avatar billede morgel Nybegynder
06. januar 2003 - 03:54 #2
-er dine spil originale ? eller har du "fundet" dem ??
Avatar billede bennihill Nybegynder
06. januar 2003 - 16:41 #3
Jeg har prøvet både med neo og original versioner det er det samme.Med hensyn til temperatur sku der ikke være nogle problemer.
Avatar billede bennihill Nybegynder
17. januar 2003 - 21:48 #4
Jeg har fundet en løsning det var musen som skal køre USB så virker det uden problemer