Avatar billede suffer Nybegynder
05. januar 2003 - 22:37 Der er 4 kommentarer

Mus Logitech?

de fleste derude kender sikkert problemet, man har en mus og fødderne under den glider af og musen er nærmest ubruglig, jeg har en nykøbt Dual Optical dvs. 5månedere, men nu har den ikke nogen fødder, jeg tænkte på om de fødder kan skaffes nogen steder og hvor man kan skaffe dem, hvad de koster osv. eller hvis der er en der har en gammel mus med nogle rimelige pæne fødder om jeg så ikke kan købe dem!.
mvh suffer
jeg er gamer det er nødvendigt
Avatar billede mufoxe Nybegynder
05. januar 2003 - 23:06 #1
Har du overvejet mouse skatez: http://www.studiedata.dk/product.asp?product=787&page=1

Eller hvad med en ny mus? ;) Der findes nye generationer, som er langt bedre end den mus, du allerede har: Logitech MX500 f.eks. eller Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 (som er den, jeg foretrækker).
Avatar billede junl Nybegynder
06. januar 2003 - 21:15 #2
Du kan evt. købe en billig mus (30-40 kr.) og flytte fødderne :-)
Avatar billede suffer Nybegynder
08. januar 2003 - 18:56 #3
lol mufoxe min mus er hele 1 generation gamle, den har en dual optical, den koster stadig vildt meget og reagere på den mindste bevægelse, og man holder fandme godt på den
Avatar billede junl Nybegynder
10. november 2004 - 21:19 #4
Luk spørgsmålet