Avatar billede mystique_03 Nybegynder
05. januar 2003 - 19:33 Der er 3 kommentarer

Visual C++ Runtime Library

Jeg har for nyligt fået et problem med, at min XP ikke rigtigt lader til at læse .bmp filer. Filerne associeres ikke med photoshop som førhen, samt når jeg forsøger at gemme noget som .bmp fil eller går ind i "my pictures" dukker der en "Visual C++ Runtime Library" dialogboks op med fejlmeddelsen "Run time error! Abnormal program termination", og det program, som jeg arbejder i lukkes ned, når jeg accepterer.

Jeg virusscannet computeren. Jeg har fundet og fjernet en virus fra mine Temporary Internet Files. Endvidere har jeg installeret en nyere driver til mit grafikkort - det hjalp heller ikke.

Hvad er der galt? Og hvad er løsningen?
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
05. januar 2003 - 19:41 #1
Pak denne fil ud og læg den i din C:\Windows\System mappe:
http://www.david-taylor.pwp.blueyonder.co.uk/software/msvcrt-v6sp3.zip

Hjælper det?
Avatar billede mystique_03 Nybegynder
05. januar 2003 - 22:54 #2
Jeg har prøvet at lægge filen i båden windows mappen og windows\system mappen, men begge dele uden resultat... hvad med windows\system32?? Er det helt hen i vejret? Der ligger en fil af samme navn i forvejen?
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
06. januar 2003 - 20:30 #3
Nåja, det er korrekt at den skal ligge i Windows32 mappen. Men hvis du har filen i forvejen burde der ikke være noget i vejen, for så har Visual C++ Runtime Library! Så kan jeg nok ikke hjælpe...