Avatar billede graceland Nybegynder
05. januar 2003 - 16:49 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

jdbgmgr.exe

Goddag
jeg er den heldige modtager af jdbgmgr.exe
bamse virussen , men kom jo så til at slet den virus, og den fil er jo en meget vigtig fil. hvor kan jeg finde den fil jdbgmgr.exe
!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. januar 2003 - 16:51 #1
det er ikke en virus - det er en fup-virus. Men du hoppede desværre på den.
Hvilket OS?
Avatar billede graceland Nybegynder
05. januar 2003 - 16:53 #2
metal_hansen >> Win. Xp

Men den fil , siges er en vigtig system fil, hvor kan den hentes?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. januar 2003 - 16:54 #3
du kan køre en reperation:

1:Det første du skal gøre er at boote op på din Windows XP cd husk at din bios skal stå til at være first bootdevice cdrom.
2:Og nu skal du trykke på I Agree/Godkende Licens' (F8)
3:spring det første tilbud om repair i Consolemode over og fortsæt din indstalation (nyindstalation)
4:Nu kan du så vælge hvilket drev din nye indstalation skal ligge på og her er det gerne dit C drev med mindre du kører dualboot.
5:Og nu fortæller den dig der er et syresystem på dette drev og om du vil slette det (L) eller du vil lave en repair (R)
og nu skal du trykke på R.
6:Og du vil nu se at den laver en helt ny indstalation men det dejlige er bare den beholder alle dine indstillinger
og dit skrive bord intakt men nu har du sluppet for alle dine fejl og mangler :-)
7:PS husk at have din CD-Key klar da denne skal bruges da det jo er en "nyindstalation" og under indstalationen skal du sætte
det hele op igen og her tænker jeg på netværk og dit tastatur + div.
8:Virker dette ikke på dit problem ja så er det en hardvare fejl
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q315341
Avatar billede graceland Nybegynder
05. januar 2003 - 16:54 #4
I know det ik er en virus!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. januar 2003 - 16:55 #5
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/jdbgmgr.exe.file.hoax.html

NOTE: If you have already deleted the Jdbgmgr.exe file, in most cases, you do not have to reinstall it. The following is quoted from the Microsoft Knowledge Base article Virus Hoax: Microsoft Debugger Registrar for Java (Jdbgmgr.exe) Is Not a Virus (Q322993):

"The Microsoft Debugger Registrar for Java (Jdbgmgr.exe) is only used by Microsoft Visual J++ 1.1 developers.

If you follow the e-mail message instructions and delete this file, you do not have to recover it unless you use Microsoft Visual J++ 1.1 to develop Java programs on Windows XP, Windows NT 4.0, Windows 98 Second Edition, Windows 98, or Windows 95."

If you do need to restore this file, follow the instructions in Virus Hoax: Microsoft Debugger Registrar for Java (Jdbgmgr.exe) Is Not a Virus (Q322993):
Avatar billede cozey Nybegynder
05. januar 2003 - 16:55 #6
Du skal kun bruge den hvis du programmere i noge java-halløj...  ... så bare glem den, hvis du ikke gør!
Avatar billede cozey Nybegynder
05. januar 2003 - 16:56 #7
rkhdk>>>
Der var du lidt hurtigere ;)
Avatar billede graceland Nybegynder
05. januar 2003 - 16:59 #8
Jeg sir takker
Avatar billede graceland Nybegynder
05. januar 2003 - 17:00 #9
rkhdk ! smider du ikke lige et svar så du kan få pointene!
Avatar billede robotten Praktikant
06. januar 2003 - 09:24 #10
Eller også gå ind på java.sun.com og hent Java der.
Avatar billede robotten Praktikant
09. januar 2003 - 10:48 #11
?