Avatar billede scoterhansen Nybegynder
05. januar 2003 - 16:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

nye højttalere

hej Eksperter:-)

jeg vil have købt mig et nyt lydkort og nogle bedre højttalere til mit værelse
lydkortet skal være et:
Creative SoundBlaster Live! Player 5.1
men højttaleren er jeg stadig lidt usikkere på så jeg vil gerne hører om der er nogen i kan anbefale de skal være under 1000 kr og helst fra creative

Tak

hansen
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. januar 2003 - 16:50 #1
http://www.eksperten.dk/spm/298838 jeg har allerede købt nogle andre, så jeg var ikke interesseret alligevel.
Men du kan jo prøve at skrive til ham.
Avatar billede scoterhansen Nybegynder
05. januar 2003 - 16:50 #2
ja rune jeg vil ikke har brugt
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
05. januar 2003 - 16:51 #3
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1384807896 kan jeg da klart anbefale selvom det ikke er creative... Har lige købt dem fra www.shg.dk og de er virkelig gode, de spiller ikke vildt højt, men du kan alligevel godt få et par opkald fra naboen...
Købte os Creative SoundBlaster Live! Player 5.1 sammentid!!
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
05. januar 2003 - 16:52 #4
de koster 999kr hos shg.dk og så plus fragt
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
07. januar 2003 - 21:18 #5
måske kommentere spørgmålet?
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
19. april 2003 - 14:51 #6
hvad købte du?