Avatar billede reneh Nybegynder
05. januar 2003 - 10:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

overspil et video bånd

Er dr en der kan hjælpe.
Jeg har i min julebrandert, lovet at overspille et video bånd(1 time) til Dvd
jeg mente at jeg have tv ind på min computer men det have jeg ikke.
hvordan gøres det billigst kort/program osv.
Avatar billede egede Nybegynder
05. januar 2003 - 10:58 #1
Avatar billede reneh Nybegynder
05. januar 2003 - 11:03 #2
tak, men du,  skal der så ikke mere til er det bare at koble min video til dette kort og så køre det
Avatar billede egede Nybegynder
05. januar 2003 - 11:05 #3
Det vil jeg ikke tro, lige det kort kender jeg ikke, men der følger vist altid software med til at optage.
Avatar billede reneh Nybegynder
05. januar 2003 - 11:07 #4
tak skal du have jeg prøver sku- og ringe i morgen

der er point til dig
forsat god week-end
Avatar billede egede Nybegynder
05. januar 2003 - 11:09 #5
Hmm du har nu givet pointene til dig selv, men skidt med det :-)
God weekend

Og så vil jeg nok lige for en sikkerheds skyld spørge om der følger optagesoftware med...
Avatar billede reneh Nybegynder
05. januar 2003 - 11:10 #6
hvad gjorde jeg galt
Avatar billede egede Nybegynder
05. januar 2003 - 11:12 #7
Jeg havde ikke lagt noget svar, og det havde du, så da du trykkede på acceptér svar accepterede du dit eget svar.
Avatar billede reneh Nybegynder
05. januar 2003 - 11:13 #8
ok dne er fattet