Avatar billede edb-nørd Nybegynder
05. januar 2003 - 01:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Linksys router - Fejlkode 59

Jeg har to PCere koblet på TDC ADSL via en Linksys router.
Problemet er at på den der er koblet til port 2 kommer der hver gang der startet en meddelelse:

Fejlkode 59

Jeg kan bare lukke boksen, hvorefter der kommer en boks, hvor jeg skal skrive adgangskode. Den boks kan jeg også bare lukke - så fungerer det som det skal, men hvorfor får jeg den fejlmeddelelse og hvad betyder den?
Avatar billede edb-nørd Nybegynder
09. januar 2003 - 11:43 #1
Meddelelsens ordlyd er:

Følgende fejl opstod under indlæsningen af protokol nummer 0.
Fejl 59. Der er opstået en netværksfejl.

sorry, den ukorrekteformulering i åbningsspørgsmålet
Avatar billede meanisak Nybegynder
17. januar 2003 - 23:16 #2
Bruger du Windows NT 3.5, eller (gisp) Windows for Workgroups 3.11, for så er det et problem der kun kan løses ved at opgradere til NT 4.0 (eller XP selvfølgelig :-) )

Ellers, hvad er det så der giver fejlen - routeren?, windows?, et andet program. Og hvad er det du skal skrive adgangskode til? Er det for at logge på netværket? Hvornår opstår fejlen? Inden du kommer ind i windows, når du logger på internettet, eller et andet sted.
Avatar billede baloose Nybegynder
19. april 2003 - 19:13 #3
så lad da værer med at bruge port 2!!!!!
Avatar billede edb-nørd Nybegynder
06. november 2003 - 00:39 #4
jeg lukker spørgsmålet, da det viser sig at linksysrouteren ikke duede