Avatar billede driis Nybegynder
05. januar 2003 - 00:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Find info om Lumatron DVD-AV1

Jeg er blevet tilbudt et "surroundsystem" med indbygget radio, DVD og CD afspiller samt højtalere.

Jeg ville så finde noget info om anlægget før jeg slår til, men jeg kan ikke finde noget nogen steder på nettet; jeg kan ikke engang finde en officiel hjemmeside for Lumatron.

Jeg ved godt, at Lumatron er et "bambusmærke" men det må da være muligt at finde noget info om deres produkter på nettet, alligevel.

Der er 50 point til den der finder noget brugbar information. Afspilleren hedder "Lumatron DVD-AV1" eller "Lumatron DVD-AVI". Specielt er jeg interesseret i, om der er RDS i radioen og om der er en AV indgang til coax kabel, men alle oplysninger, i kan finde er velkomne.
Avatar billede sekam Nybegynder
05. januar 2003 - 00:41 #1
Avatar billede driis Nybegynder
05. januar 2003 - 01:16 #2
Jep, samme slags anlæg, med CD/DVD og Radio i ét, og med 5 højtalere + subwoofer. Men (meget) billigere. Det er også derfor jeg gerne vil have nogen præcise specifikationer, så jeg ikke kommer til at købe katten i sækken.
Avatar billede driis Nybegynder
05. januar 2003 - 01:18 #3
... Helt præcist er det denne her:
http://www.kvickly.dk/tilbud.asp?mode=show&id=17
"Hjemmebiograf" - tilbuddet midt på siden.
Avatar billede driis Nybegynder
09. januar 2003 - 13:59 #4
Nå, ingen svar :-(
Avatar billede gittemadsen Nybegynder
07. februar 2003 - 15:29 #5
Har du fundet noget om det? Jeg er også interesseret i at finde deres hjemmeside.
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2003 - 20:36 #6
Nogen der ved om den evt. kan gøres kodefri?
Avatar billede driis Nybegynder
12. marts 2003 - 22:39 #7
... de reklamerer med at den kan gøres kodefri via menu, men jeg har ikke hittet ud af det endnu...
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2003 - 23:09 #8
Jeg kan heller ikke finde det. Har søgt længe nu, og kan kun finde til 2 større (tror jeg) modeller :/

Butikken mine forældre købte sættet i sagde til dem, at de godt kunne gøre den kodefri, så jeg får dem lige til at spørge om ekspedienten kan skrive det ned eller noget, og så skriver jeg det her - såfremt han altså vil.
Avatar billede driis Nybegynder
13. marts 2003 - 16:38 #9
Udmærket, jeg håber du finder ud af det ;-)
Avatar billede gummianden Nybegynder
06. december 2003 - 18:13 #10
Jeg har købt en "Lumatron DVD-av1" der følger en cd fra producenten, så du kan gøre den kodefri. Det er et udemærket system til prisen. :o)