Avatar billede trillaz Nybegynder
04. januar 2003 - 21:36 Der er 7 kommentarer

Digitalt Kamera drivere?

Jeg har købt et Olympus dig cam . Modellen hedderC-220 Zoom... Jeg har haft det installeret i lang tid men jeg har nu skiftet styresystem og skulle installere det igen, men nu virkede min USB port ikke ... Jeg trykkede så på install USB driver og genstartede 3 gange. og det virkede stadig ikke .. Jeg søgte på google men kunne ikke finde noget. Når jeg genstarter finder den også driveren men kan IKKE insatllere det.. Den hedder C2Z,D520Z,C220Z ... Håber at du kan hjælpe ! :)
Avatar billede faizan Nybegynder
04. januar 2003 - 21:41 #1
hvad med Styresystem.? er kameraet gammelt?
Avatar billede chh Nybegynder
04. januar 2003 - 21:41 #2
Du mangler vel den rigtige driver til dit nye styresyetem - gå ind på olympuses hjemmeside og download den der.
Er kameraet forøvrigt at se i enhedshåndteringen?
Avatar billede trillaz Nybegynder
04. januar 2003 - 21:48 #3
Ja den er i enhedshåntering.... Jeg har Windows 98 og kameraet er nyt...
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
04. januar 2003 - 21:49 #4
Her er alle driverene til Olympus C-220 Zoom: http://www.olympus.dk/digital/driver_usb_storage_2.htm
Avatar billede trillaz Nybegynder
04. januar 2003 - 21:53 #5
Hmmm man kan ikke donwloade den derinde?
Avatar billede chh Nybegynder
04. januar 2003 - 21:55 #6
Avatar billede clha Nybegynder
06. maj 2007 - 19:18 #7
Det ser ud til, at de nævnte sider er forældede. Kan nogen finde friske sider, hvorfra man kan downloade driveren?