Avatar billede hejmedmigselv Nybegynder
04. januar 2003 - 21:02 Der er 7 kommentarer

F@mily Net PC, findes den stadig?

Jeg så engang sådan en F@mily Net PC, der kunne kobles til TV'et til 1.999,-
Findes den stadig og hvor kan i så fald købes?

Al information omkring den ønskes!
Avatar billede hejmedmigselv Nybegynder
04. januar 2003 - 21:04 #1
Og i så fald, findes der så nogen computere lign. som kan kobles til TV'et, så man kan sidde med trådløst udstyr og ordne evt. bankforbindelser, surfe på nettet osv. osv. fra sofaen i stuen?
Avatar billede souledout Nybegynder
04. januar 2003 - 21:07 #2
Du skal jo sådan set bare bruge et tv-out - så kan du selv finde et kabinet til computeren som du passer i det rum hvor tv'et står...
Det burde være muligt for ca. 2000

Tådløse mus og tastaturere er der masser af på markedet :)
Avatar billede hejmedmigselv Nybegynder
04. januar 2003 - 21:11 #3
Var den eneste grund til at den anden PC var beregnet til TV, tv-out-kortet?
Er det muligt at indstille en PC så den bare som standard køre med tv-out, og vil billedet blive klart og tydeligt (i hvert fald i samme kvalitet), ligesom med F@mily Net PC?
Avatar billede hejmedmigselv Nybegynder
04. januar 2003 - 21:13 #4
Er der ingen der kender et sted hvor de laver sådan gode kompakte pc'er klar til TV osv.
Avatar billede ebe Praktikant
04. januar 2003 - 21:30 #5
Du skal også tænke på hvad du vil bruge den til. Hvis det også er til mail, word osv tror jeg hurtigt du bliver træt af tv-skærmen. Så er det rart at kunne begge ting.
Avatar billede hejmedmigselv Nybegynder
05. januar 2003 - 00:19 #6
Det er faktisk kun til at surfe på nettet!
Jeg har en anden (den jeg sidder ved) til det alm. brug! Det er kun til når jeg skal ordne regninger osv... og så surfe lidt på nettet!
Avatar billede slasher Nybegynder
05. januar 2003 - 05:01 #7
I sin tid kunne man købe den i computercity, om det stadig er muligt ved jeg ikke, men de har til tider nogle restlager udsalg, og det er muligt du kan finde den der. Det var ikke verdens bedste produkt, og derfor fik den også en del dårlige anmeldelser. Men hvis du ikke skal bruge den til adnet end du beskriver kan den vel være ok. Jeg har set den et par gange i den blå avis (www.dba.dk) og der ligger de til omkring en tudse. Jeg synes ikke du skal give mere for den.
Nedenfor et link, hvor der er en lille debat om den med nogle nyttige oplysninger.
http://cph.ing.dk/konf/root/pcit/html/7896.all.html

M