Avatar billede purup Nybegynder
04. januar 2003 - 18:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hvad sker der med mine buttons?

Jeg har lavet et site i flash. Der er problemer med nogle af mine buttons.
Når man flytter cursoren hen over buttons skulle den gerne blive til en hånd i stedet for en pil, men den bliver kun til en hånd, mens man flytter cursoren (som om knappen kun er der, når man flytter på musen).

Man kan se siden på: http://gun.dk.srv11.web10.dk
De aktuelle knapper er linket til at downloade spillet og linket til at sende en mail.

Det mystiske er, at det fungerer fint hvis man kører flash'en alene.

Siden kommer snart på gun.dk og så skulle det jo helst være i orden. Er der nogen der måske har en forklaring?
Avatar billede whoami Nybegynder
04. januar 2003 - 18:52 #1
hmmm. Det fungerer fint hos mig.
Avatar billede mat Nybegynder
04. januar 2003 - 18:52 #2
De virker altså fint her?
Avatar billede whoami Nybegynder
04. januar 2003 - 18:53 #3
nej undskyld. Jeg havde ik prøvet at åbne en af knapperne. Det fungerer sku ik alligevel ;) sorry.
Avatar billede barklund Nybegynder
04. januar 2003 - 19:58 #4
mat >> du skal klikke på knapperne og se linksne i teksten bagefter...

Jeg kan godt se det...

Loader du teksten dynamisk ind? Ellers kan du bare lægge en usynlig button ovenpå en blå og understreget tekst, hvor knappen så har den rette action...
Avatar billede purup Nybegynder
08. januar 2003 - 16:42 #5
Først undskyld den langsomme svartid.
Jeg har lige løst problemet. Det var en meget mærkelig ting:
Den måde vinduerne kommer frem på, er ved hjælp af masks-layers. Knapperne kommer frem på samme måde - bag samme mask som "åber" vinduerne. Det vil sige, at knapperne ligger under en mask. Det virker fint at trykke på dem gennem masken hvis man tester eller kører flash'en selvstændigt. Af en eller anden grund virker det der imod ikke når man ser flash'en i en browser - mystisk eller hvad?
Selvom jeg selv løste problemet, vil jeg gerne give pointene til barklund for ulejligheden og et kvalificeret svar så du lige kunne skrive et svar.
Avatar billede barklund Nybegynder
08. januar 2003 - 17:29 #6
Så lægger jeg et svar..
Avatar billede purup Nybegynder
09. marts 2005 - 22:22 #7
jeg har lige genopdaget denne gamle diskution og tænkte at det var nok pænest at få den lukket.... så barklund hvis du så lige gjorde alvor af din sidste kommentar.
Avatar billede barklund Nybegynder
09. marts 2005 - 22:34 #8
Ja, den er lidt gammel - jeg lægger et "rigtigt" svar nu :)
Avatar billede barklund Nybegynder
09. marts 2005 - 22:43 #9
Og tark for points ;)