Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
04. januar 2003 - 17:04 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

http://www.eksperten.dk/spm/300855

Så fortsætter vi her for ikke at spamme mere...
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2003 - 17:09 #1
jeg syntes din side er pæn og rigtig bygget op
Avatar billede perj Nybegynder
04. januar 2003 - 17:13 #2
>>machomann. Du vil aldrig se mig anmelde nogen, det har vi CoAdmin til at styre. Jeg blir bare sur når nogen ustraffet kalder andre for svin. Det er vi desværre ikke helt enige om, og gider derfor ikke diskutere det mere.
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2003 - 17:14 #3
kunne vi ikke gå vidrer med at besvarer det egentlige spg.
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
04. januar 2003 - 17:18 #4
jo... men det er ikke her du skal gøre det...
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2003 - 17:23 #5
jo det er bliver henvist hertil
Avatar billede whoami Nybegynder
04. januar 2003 - 17:24 #6
Siden er bygget godt og rimeligt overskueligt op. Dog vær opmærksom på at kasserne til højre forsvinder ind under som allerede nævnt!
Baggrunden Kan også hurtigt gå hen og blive irriterende.
Måske ville det hjælpe hvis du lavede den en tand mere lysegrå. (Hvis det da er muligt)

Hvorfor skal referencer åbnes i nyt vindue?

Men alt i alt en let overskuelig side.
Avatar billede whoami Nybegynder
04. januar 2003 - 17:24 #7
soory. Jeg smed den vist fokert sted =)
Avatar billede lauer Nybegynder
04. januar 2003 - 17:25 #8
perj, Vi kan jo ikke holde øje med hvert enkelt bruger i hvert enkelt spørgmål. Det er derfor "anmelde"-funktionen er blevet lavet. Så kan i gør os opmærksom på et spørgsmål/en bruger, som kræver en CoAdmins handling

machomann, CoAdmin
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2003 - 17:26 #9
oki sorry har lagt svaret det andet sted
Avatar billede rkhdk Nybegynder
04. januar 2003 - 17:26 #10
gruf => jeg har bedt sckott om at lukke det spm og oprette et nyt, så h*n kunne starte på en ny med det site ;o)
Avatar billede loss Nybegynder
04. januar 2003 - 17:27 #11
siden er stilren og ikke nogen farve forvirring (dog lidt tv2 over menuen :) ).

Logoet er kedeligt...

hvorfor åbner referencer op i et nyt vindue ?

// loss
Avatar billede annikadk Nybegynder
04. januar 2003 - 17:27 #12
perj: Selvom der er coadmins KAN vi ikke være alle steder, følge alle spørgsmål og brugere, derfor er der en anmeld-funktion.
Hvis man istedet for at køre diskutioner i spørgsmålene (og dermed ødelægges de), anmelder, kan det som regel køres ubemærket hen hvad der så sker videre hen.

Derudover kan vi ikke huske hvad alle gør galt, så hvis der ikke er anmeldelse (fra os eller jer), kan vi ikke se om det er gjort før.

AnnikaDK / CoAdmin
Avatar billede rkhdk Nybegynder
04. januar 2003 - 17:28 #13
perj => du har faktisk "pligt" som bruger af eksperten, til at informere *anmelde* en bruger hvis du mener der er noget imod reglerne..

http://www.eksperten.dk/regler.phtml § 2.4
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
04. januar 2003 - 17:29 #14
loss -->> Ikke her... men her: http://www.eksperten.dk/spm/300855
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2003 - 17:30 #15
okiog medhensyn til dette emne mener jeg at det er meget forkert at kalde hianden navne af den karakter herinde og man burde ikke engang få en advarsel men smides direkte ud
for man må da forlange folk tænker over hvad de skriver og der er inegn grund til at kalde hianden svin eller noget som helst andet.

man kan sagtens forklare sig uden sådanne ord
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2003 - 17:31 #16
mener du 2.2.4
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
04. januar 2003 - 17:32 #17
gruf -->> har du IRL aldrig sagt noget som du senere har fortrudt? Skulle du så ikke bare sige undskyld og så var det iorden (jeg ved godt at vi ikke har fået en undskyldning...)?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
04. januar 2003 - 17:33 #18
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

§ 2.2
"Opleves overtrædelse af Eksperten.dk's regler, er brugere forpligtet til at oplyse dette via www.exp.dk/anmeld.phtml"
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2003 - 17:35 #19
tiger-->> mener du at man bare kan sige hvad der passer en og derefter sige undskyld også er alt glemt???
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2003 - 17:37 #20
mener også at 3 advarsler er for meget kan forstå man får en advarsel men ikke 3
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2003 - 17:38 #21
og som i selv siger er der ikke blevet givet en undskyldning
Avatar billede loss Nybegynder
04. januar 2003 - 17:46 #22
var det ikke kun 2 advarsler og så ud :)
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
05. januar 2003 - 16:01 #23
gruf -->> nej selvfølgelig ikke... MEN det er menneskeligt at fejle og man skal ikke straffes hver gang du laver en lille fejl... fx skriver/siger noget man ikke rigtigt mener... MEN gentager det sig, er det en rimelig straf af man ikke har adgang til diverse fora på fx nettet...
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2003 - 19:54 #24
tiger-->> helt korrekt man det er tilladt at tænke over hvad man siger og når nu der ikke engang er kommet en undskyldning mener jeg ikke at det er nok med en advarsel.

hvis der derimod kan vi godt blive eninge om at 1 advarsel er ok hvis man får en undskyldning.
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
25. januar 2003 - 17:29 #25
--lukket--