Avatar billede skab Nybegynder
04. januar 2003 - 16:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sims

The Sims    15 point fra skab
Hejsa

Måske et lidt nørdet spørgsmål men.... Jeg sidder og prøver at downloade nogle extra features til The Sims fra www.simstitution.com, men jeg synes ikke rigtigt at jeg kan få det til at virke...

Der står at man skal downloade objektet og derefter placere .iff filen i TheSims/Download folderen. Dette gør jeg også, men når jeg så prøver at køre spillet, er der ikke den store forskel, dvs. ingen extra features.....(Jeg har prøvet at genstarte...)

Er der nogen, der kan hjælpe mig?

På forhånd tak
/Skab
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2003 - 16:30 #1
Avatar billede skab Nybegynder
04. januar 2003 - 16:31 #2
ja....og?
Avatar billede zliber Nybegynder
04. januar 2003 - 16:34 #3
intet svar på det første spm (300846) fortæller at ingen kan/vil/gider svare. så behøver man da ik prøve igen?
Avatar billede skab Nybegynder
04. januar 2003 - 16:37 #4
Det er vel ikke op til dig at afgøre det?

Det er vel muligt, at jeg kunne finde svaret i en anden kategori... At det så er typer som dig, der svarer...Ja - det er bare uheldigt!
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
04. januar 2003 - 16:48 #5
Hej.

Prøv at læse lidt inden på den side du selv refererer til.

Der står faktisk præcis hvordan man skal gøre.

/T
Avatar billede skab Nybegynder
04. januar 2003 - 16:50 #6
Ja...Men som jeg også skrev, gør jeg, som der står! Det virker bare ikke....
Avatar billede annikadk Nybegynder
04. januar 2003 - 17:21 #7
Skab, du bedes lukke en af dine sims-spørgsmål, da det ifølge Ekspertens regler er ulovligt at oprette flere ens spørgsmål.

Regel 2.1.11:
Det er ikke tilladt at oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.

Husk evt. at læs reglerne en ekstra gang på http://eksperten.dk/regler.phtml

AnnikaDK / CoAdmin
Avatar billede skab Nybegynder
04. januar 2003 - 17:29 #8
,
Avatar billede lisacarstens Nybegynder
06. december 2004 - 22:48 #9
hejsa du skal finde et program der hedder" sims plus/sims zip"
du skal overføre filen hertil og trykke start, og så indstallere dette program det for dig, og ligger objectet hvor det skal være.

Mener du kan downloade det på sims.dk