Avatar billede manon Nybegynder
24. oktober 2000 - 13:23 Der er 2 kommentarer og
4 løsninger

Sjove SMS beskeder?

Hej eksperter

Ja, jeg ved det er uden for kategori, men trods alt har jeg brug for jeres hjælp.

JEG HAR BRUG FOR EKS. PÅ SJOVE SMS BESKEDER!

Her er en til eks.(sendt til en mand): hej skattermand, tak for i går - synd du ikke kunne komme!

(og nej - det er ikke en JEG har sent eller modtaget! *GGG*)

Der gives 2 point for hvert svar - dog max. 100 point ialt for alle svar (ellers kan jeg blive fattig jo)*s*
Avatar billede denboj Nybegynder
24. oktober 2000 - 13:31 #1
hej pusser, jeg ved godt at det er noget tid siden vi har talt sammen. Men i går fødte jeg vores barn.
KH Din ven.

Hej og tak for i Lørdags, det var smadder hyggeligt. Jeg må desværre fortælle dig at jeg lige har været ved lægen og fået konstateret clamydia

jeg står på gaden og venter på dig. Ved godt at du har sagt at jeg ikke må besøge dig hjemme, men kommer du ikke ned ?

Måske lidt grove LOL

mvh Denboj
Avatar billede el_gnu Nybegynder
24. oktober 2000 - 15:10 #2
this program will upgrade your brain.
searching...........................
still searching....................
sorry, no brain found!
Avatar billede hobbez Nybegynder
24. oktober 2000 - 16:06 #3
Synd at du ikke ville mødes mig og min tvillingesøster på blind-date. Vi fandt en anden fyr. Hvis du vil se hvad du gik glip af, så kig i Playboy\'s decembernummer.

Hejsa! Det er min telefon. Jeg vil ha\' den igen! Pleeeeeeeeease?

Glad? Tast 1. Meget glad? Tast 2. Super glad? Tast 3. Liderlig? Tast mit telefonnummer.

This phone will selfdestruct in 5 seconds.

/Rob

Ceci n\'est pas une SMS-texte. René Magritte.
Avatar billede hobbez Nybegynder
24. oktober 2000 - 16:07 #4
Hov :o)

De sidste to linier skulle have været byttet om:

Ceci n\'est pas une SMS-texte. René Magritte.

/Rob
Avatar billede jakobah Nybegynder
25. oktober 2000 - 18:43 #5
You are sexy you are delicious you are beautifull
I wanna take you from behind..... UPS wrong number sorry :-/
Avatar billede manon Nybegynder
28. oktober 2000 - 17:00 #6
Jeg takker for hjælpen og giver lidt mere i hatten :-)