Avatar billede eageldos Nybegynder
04. januar 2003 - 01:33 Der er 3 kommentarer

Pris for tilføjelse til community

Hej.

Jeg har og driver www.valbyonline.dk
Jeg har hentet Snit'z danske community...se det live på adressen.

Hvad koster det at tilføje et internt beskedsystem og en lille meget enkel chat?

Det skal virke som på igroups.dk....
Avatar billede no_doubt Nybegynder
04. januar 2003 - 01:39 #1
kan gøre det for 3 med et eller andet kendt internt og min egen chat :

http://www.1q.frip.dk/chat/default.asp
eksperten
Avatar billede keysersoze Guru
11. januar 2003 - 19:42 #2
prisen afhænger af flere ting - du kan endda få det gratis alt afhænger af dine evner...

www.activeserverpages.dk samt www.netcoders.dk kan du finde begge dele gratis så kan du selv arbejde med asp vil denne løsning jo være gratis.

Skal det derimod være noget der skal tilføjes fra bunden og du ikke kan hjælpe så meget til selv vil det selvfølgelig koste. Jeg kender godt siden igroups.dk - men jeg kender desværre ikke deres funktioner så jeg ved ikke _hvor_ enkle/avancerede de to ting skal være og kan derfor ikke komme med en præcis pris... men du er velkommen til at kontakte mig for ydeligere på kim@soze.dk (eller vi kunne måske endda mødes om kort tid når jeg er flyttet til min nye lejlighed i vanløse?)
Avatar billede pezzo Nybegynder
26. juni 2003 - 19:51 #3
Få et uforpligtet tilbud fra PeZZo Net & Multimedia - Kontakt os via salg@pezzo.dk