Avatar billede noerager Nybegynder
03. januar 2003 - 23:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skjulte længsler TV2

Senere i aften starter en serie på tv2 med ovenstående titel. Det skulle være en erotisk serie. Nogen der har set den og er der noget erotik iden
Avatar billede htm Nybegynder
03. januar 2003 - 23:38 #1
Har ikke set den, men anmeldelsen fra TV2:

Amerikansk erotisk serie.
Hver uge modtager Jake Winter hede breve fra fremmede kvinder, som fortæller ham om deres mest hemmeligste længsler og oplevelser.Jakes verden blev knust, da han mistede sin kæreste, fordi hun levede et dødsensfarligt dobbeltliv, og i sit forsøg på at komme sig over tabet, indrykker han en dristig annonce i en avis. Han ønsker at høre fra kvinder, som har haft lignende oplevelser med sex og kærlighed. Og Jake får masser af svar.
Avatar billede wanix Praktikant
03. januar 2003 - 23:51 #2
Det fik du sq ik meget ud af. Men når de sender den på Tv2, er deet sq nok ikke det helt vilde porno! ; )
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
03. januar 2003 - 23:55 #3
har hørt noget om at det er en ny serie de sender som ikke har været vist på dansk tv nogen sinde, men som wanix siger er det på tv2, så skal man ikke regne med det helt store :o)

/over and out
Avatar billede ztyxx Nybegynder
03. januar 2003 - 23:57 #4
den slags skal sq da også opleves live ;-)
Avatar billede patrick_mn Nybegynder
04. januar 2003 - 00:06 #5
lol
Avatar billede noerager Nybegynder
04. januar 2003 - 13:17 #6
fik ikke selv set den
var der noget hud iden
Avatar billede noerager Nybegynder
09. januar 2003 - 12:33 #7
lukker