Avatar billede malte Nybegynder
03. januar 2003 - 21:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

343 Byte ved VPN logon????

Jeg logger på modtager 343 byte og så sker der ikke mere. Det er altid præcis 343 byte hverken mere eller mindre. Det er en small business server med isa. Hvorfor får jeg denne fejl (og hvordan kan jeg få den rettet) jeg har adm rettigheder på serveren.
Avatar billede paepcke Nybegynder
07. januar 2003 - 01:42 #1
Det lyder som om din udbyder har en fejl på DSLAM, jeg vil formode en "kort reboot" eller en profil ændring
Avatar billede malte Nybegynder
07. januar 2003 - 21:37 #2
Jeg får jo lov til at logge på serveren? men jeg får bare ikke nogen filer?
Avatar billede paepcke Nybegynder
08. januar 2003 - 00:28 #3
Ups jeg var vidst lidt træt igår, troede at vi snakkede en 512 forbindelse der kun kom på med 343...osv.

ok er det en 2000 eller XP server du bruger og har du sat et loft på filoverførsel ???

Paepcke
Avatar billede malte Nybegynder
08. januar 2003 - 06:42 #4
det er en small business server (windows 2000 server) jeg logger på. Når jeg gør det til arbejdet er der ikke noget galt. der kan jeg hente alt det det skal være. Når jeg går på det andet sted får jeg kun 343 byte fra serveren. (den registrerer mig og logger mig på og så er det slut) den holder forbindelsen men den vil ikke give nogen filer eller exchange fra sig.
Avatar billede malte Nybegynder
17. januar 2004 - 19:33 #5
lukker