Avatar billede colg Nybegynder
03. januar 2003 - 20:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvor er min adminstrator account henne?

Hey jeg har et størrer prob mit GTA3 viker nemlig kun med min adminstrator account men jeg kan ikke finde den? jeg ved den findes da den kan ses i safe mode men i normalt windows er den væk ved login screenen nogen der ved hvordan jeg får den tilbage? ret vigtigt
Avatar billede rxe Nybegynder
03. januar 2003 - 20:10 #1
Måske fordi dine savegames ligger i c:\documents and settings\"admin-navn"\Dokumenter\GTA3 User Files, istedet for c:\documents and settings\"bruger-navn"\Dokumenter\GTA3 User Files?

Jeg har svaret på spørgsmålet, sådan jeg har forstået det.
Avatar billede colg Nybegynder
03. januar 2003 - 20:14 #2
der ligger en begge steder så det er ik det
Avatar billede colg Nybegynder
03. januar 2003 - 20:15 #3
og fejlen er der i XP hvor man logger ind er min adminstrator account ikke kun hvis jeg kører i safe mode
Avatar billede prodic Mester
03. januar 2003 - 20:21 #4
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. januar 2003 - 20:22 #5
når du kan logge på, så trykker du CTRL+ALT+DEL
så kan du skrive brugernavn + kode
Administrator og koden
Avatar billede colg Nybegynder
03. januar 2003 - 21:08 #6
thx det virkede desværre virker mit gta ik endnu :S