Avatar billede mrmatrix Nybegynder
03. januar 2003 - 16:54 Der er 6 kommentarer

Webportaler?

Findes der andre webportaler a lá 1klik.dk hvor man kan tilføje sin hjemmeside? Jeg prøver at opbygge lidt trafik men det kniber lidt med at komme igang.
Avatar billede tlunde Nybegynder
03. januar 2003 - 16:56 #1
Tænker du på ting som www.chart.dk eller hvad?
Avatar billede mrmatrix Nybegynder
03. januar 2003 - 16:58 #2
mjah chart kræver en counter
Avatar billede theprofessor Nybegynder
03. januar 2003 - 16:59 #3
Du kan tilmelde din side (hvis det altså er en .dk domæne) til næsten alle søgemaskiner. Jeg vil anbefale følgende til at starte med:
jubii.dk
joes.dk
msn.dk
yahoo.dk

Se iøvrigt min spørgsmål "hvor mange søgemaskiner er der i DK?"
Avatar billede 7th Praktikant
03. januar 2003 - 17:02 #4
Avatar billede 7th Praktikant
03. januar 2003 - 17:04 #5
Glem mit svar, glemte at opdatere siden...
Avatar billede runeevers Nybegynder
03. januar 2003 - 17:49 #6
Prøv at spørge jensenjensen929 der står bag smaa-el.dk.. Han har vist erfaring på området.. *G*