Avatar billede dk_ice Nybegynder
03. januar 2003 - 12:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Diskettedrev virker ikke.

Jeg har et problem, som er at mit a-drev ikke virker... Det står fint i enhedshåndtering, men når jeg putter en diskette derind, så siger den at drevet ikke er fundet.. Jeg har prøvet med flere forskellige disketter, så det er ikke disketten som der er noget i vejen med..
Avatar billede zchou Nybegynder
03. januar 2003 - 12:58 #1
Jeg havde samme problem... Prøv at pille batteriet af dit bundkort. Vent 15 min. tid! og sæt det i igen! Det hjalp for mig
Avatar billede gizp Nybegynder
03. januar 2003 - 13:03 #2
Det samme har jeg prøvet, var bare kommet til at rive strømstikket ud af diskdrevet!! :p

Det kan jo være det hvis du har haft computeren skilt ad!!

/gizp
Avatar billede tgk89 Nybegynder
03. januar 2003 - 13:14 #3
prøv med et andet diskette drev hvis det virker så er det i stykker
Avatar billede dk_ice Nybegynder
03. januar 2003 - 13:45 #4
hvor sidder batteriet???
Avatar billede dk_ice Nybegynder
03. januar 2003 - 14:07 #5
Jeg har fundet det... men det hjælper ikke...Nogen der ved om man kan lave et virtuelt diskettederv?
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
03. januar 2003 - 15:18 #6
Brug damon tolls det skulle gerne kunne.
http://www.daemon-tools.com/
Avatar billede dk_ice Nybegynder
19. januar 2003 - 11:48 #7
Det var ledningen, som sad forkert i....

så jeg nupper selv points...