Avatar billede sbay Nybegynder
03. januar 2003 - 11:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Stavekontrol

Hejsa

Er der mulighed for at have hurtig adgang til stavekontrol på både engelsk og dansk?? Altså sådan at man IKKE skal igennem preferences -> International osv.
Avatar billede gks Nybegynder
03. januar 2003 - 11:51 #1
F7 i Word...
Avatar billede gks Nybegynder
03. januar 2003 - 11:52 #2
okay, var vist ikke helt den rigtige gruppe... hehe
Avatar billede sbay Nybegynder
03. januar 2003 - 11:54 #3
Nope... ;-)
Avatar billede gks Nybegynder
03. januar 2003 - 11:55 #4
hehe, NOPZ =]
Avatar billede cdelicht Nybegynder
03. januar 2003 - 12:37 #5
Og svaret er: Nej, det er der ikke.
Avatar billede ullum Praktikant
03. januar 2003 - 12:41 #6
nu kommer det nok lidt an på versionen, men i xp,s taskbar (nederst) står der i min dansk, den kan jeg dbklikke på og dermed få andre muligheder frem
Avatar billede cdelicht Nybegynder
03. januar 2003 - 12:50 #7
Godt så! ;-)
Notes Version 5: Desværre nej!
Notes version 6: Ja. Du skal vælge et default sprog under File->Preferences->User preferences. Dette sprog anvendes hvis ikke andet er angivet i din tekst (kaldes at 'tagge' teksten)
Desuden skal du under File->Preferences->Status bar preferences vælge, at kunne se 'Language'. Derved kommer der der en ny 'box' frem i status linien hvorfra du kan vælge sprog for følgende tekst eller markeret tekst. Notes stavekontrollerer herefter med det valgte sprog for den taggede tekst.
Avatar billede ullum Praktikant
03. januar 2003 - 13:09 #8
misforstod sorry