Avatar billede yamaha24 Nybegynder
03. januar 2003 - 10:26 Der er 7 kommentarer

GEFORCE DRIVER.

Jeg har hentet den nye 41,09 Driver men i hitman2 ser grafiken mærkelig ud ,er der andre der har prob. med denne driver.
Avatar billede snowball Novice
03. januar 2003 - 10:30 #1
Hvis du kører Win2k/WinXP så kunne du prøve den nye 42.01 og se om det hjælper på problemet!

http://www.tweakup.dk/HTML/download/nvidia.htm

Snowball
Avatar billede xodeus Novice
03. januar 2003 - 12:18 #2
Avatar billede mr.cg Nybegynder
03. januar 2003 - 12:29 #3
yamaha24: Hvis du har Problemer med den driver så bør du tjekke om der er kommet en nyere driver!! men husk også at finde driveren der passer til dit Styresystem (OS). :)
En Win 98 driver passer jo ikke til en Win XP maskine! :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. januar 2003 - 12:54 #4
En lille sidebemærkning...

Hvorfor opdaterede du til den driver? Havde du problemer?
Avatar billede yamaha24 Nybegynder
03. januar 2003 - 21:29 #5
Svar på spørsmål:Jeg bruger da kun den driver der passer på mit system,XP pro
hvofor jeg opdater min driver,ja jeg læste om den, og den skulle have en bedre ydelse og da min pc,er ikke er den siste nye så hvofor ikke prøve, min gammle driver 29,42 køre da ok,og da man forventer at når man udgiver en ny driver så burde det virke.
03. januar 2003 - 22:44 #6
www.driverworld.dk  kig der.
Avatar billede jpj3 Nybegynder
07. januar 2003 - 22:55 #7
Prøv på denne side http://www.guru3d.com/ Der er også et forum hvor man kan se om andre har haft problemer med div. drivere.