Avatar billede slimshady Nybegynder
03. januar 2003 - 01:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tv-Out - Klon forsvinder

Nå, mit spørgsmål blev slettet, nok fordi en gut svarede med et link til en en ulovlig version af tvtool.
Men jeg prøver igen:

Jeg har et Asus geforce 4 MX 420 gfx kort med tv-out stik.

Når jeg vælger KLON så jeg for samme billede på mit fjernsyn som på computerskærmen virker alt fint, både farver og lyd. Men når jeg genstarter min computer, ændre den automatisk indstillingerne til VERTICAL istedet for KLON. Men jeg skal ikke bruge vertical, men kun klon. Derefter har jeg ikke mulighed for at skifte om til klon, da den fjerner menuen i nview. Den eneste mulighed er at geninstallerer drivere, og vælge klon igen. Men efter et par restarts så skifter den igen til VERTICAL..

Nogen der ved hvordan jeg for den permanent til at blive på KLON (og nej, jeg ønsker ikke at bruge tvtool :)

Eller hvordan jeg ændre det tilbage fra VERTICAL til KLON uden at skulle installerer drivere om.

Håber i ka hjælpe :)
Avatar billede gks Nybegynder
03. januar 2003 - 01:28 #1
Hvilken driver bruger du? Fordi der er blevet taget en driver tilbage - tror det var 42.xx - den var dårlig, den lavede fejl i nView nemlig...

Hvis du har den der 42.xx så afinstallér den, og hent den "nyeste" på www.nvidia.com
Avatar billede kenp Novice
03. januar 2003 - 09:05 #2
Dit andet spørgsmål er der faktisk og man må jo ikke have 2 åbne ;)
Avatar billede slimshady Nybegynder
03. januar 2003 - 20:59 #3
42.01 til winXP bruger jeg nu.
Avatar billede slimshady Nybegynder
03. januar 2003 - 20:59 #4
og det skulle faktisk være en af de nyeste
Avatar billede gks Nybegynder
06. januar 2003 - 20:30 #5
ud med den - 42.01'eren er blevet trukket tilbage, pga fejl!

Hent den nyeste på www.nvidia.com , det skulle hjælpe på dit problem...
Avatar billede kenp Novice
14. januar 2003 - 14:17 #6
husk at lukke sprøgsmålet igen
Avatar billede slimshady Nybegynder
24. januar 2003 - 19:49 #7
Fik svaret i http://www.eksperten.dk/spm/300364 hvor jeg første gang oprettede spørgsmålet - jeg kom ved en fejl til at oprette 2, men tak for indlægene :)