Avatar billede cjhat Nybegynder
23. oktober 2000 - 23:37 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Piercing-Chatten

Hejsa...
jeg ledder efter personen der ejer den her chat rum (http://www.piercing-info.dk/chat/login.php), synes at den er en fed chat rum...vil give masser af point..
Avatar billede fido82 Nybegynder
24. oktober 2000 - 16:13 #1
hmmm, find ud af hvem der ejer domænet, det tror jeg er det tætteste du kommer på........
Avatar billede mr-niceguy Nybegynder
24. oktober 2000 - 16:51 #2
Fido....jeg leder efter en chat rum til min hjemmeside, kan du hjælp mig med det, min mail er mr-niceguy@forum.dk
Avatar billede mr-niceguy Nybegynder
24. oktober 2000 - 16:52 #3
glemt at sige at det skal værre php3 filer, og det skal være sådan at der kan værer normal/coadmin/chatgud, og opret login, og skrive privat...du kan se en eks. ( http://www.piercing-info.dk/chat/login.php )
Avatar billede prodic Mester
24. oktober 2000 - 16:59 #4
skriv dog en mail til dem. Sværere kan det da ikke være.
http://www.piercing-info.dk/kontaktdpi.htm eller find personen(peters) på eksperten og se hvornår han sidst har været aktiv.
Jeg havde nok skrevet en mail til dem inden jeg postede et indlæg på eksperten.dj
Avatar billede fido82 Nybegynder
24. oktober 2000 - 17:08 #5
jeg tvivler oxo lidt på, at han bare sender dig en chat sårn lig.e....
Avatar billede mr-niceguy Nybegynder
24. oktober 2000 - 17:21 #6
Fido....tror nok han vil, fordi han har selv skrevet det til en....at han vil gerne bytte chatten med point...og det vil jeg meget gerne...
Avatar billede fido82 Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:36 #7
øhhh, super svar der da, hva......!!!!
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:50 #8
prodic>  Se hvornår en bruger vist var aktiv? spændende.. hvor henne?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. oktober 2000 - 10:24 #9
cjhat>> Du er slettet.
Avatar billede prodic Mester
25. oktober 2000 - 12:59 #10
bacardil : tjaa man kunne jo tjekke under spøgsmål som personen deltager i, og se hvornår hans sidste kommentar har været. Så kan man jo om han er passiv/aktiv på eksperten.dk.
Og 300 point for at efterlyse en chat....mystisk. Har de personer været indvolveret i den point-bytning der lige har fundet sted?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. oktober 2000 - 13:00 #11
prodic>> Ja, og alle profiler er slettet.
Avatar billede prodic Mester
25. oktober 2000 - 13:09 #12
admin : Det regnede jeg også med. Lad os endelig få dem stoppet. I gør et godt stykke arbejde fra jeres side.